دشمن از اندیشه اسلامی و شیعی در هراس است
کد خبر: 4178783
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

دشمن از اندیشه اسلامی و شیعی در هراس است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده گفت: دشمن بیش از دستاورد‌های نظامی، از اندیشه اسلامی و شیعی ایران در هراس است.

قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل، هفتم آبان‌ماه، در مراسم گرامی‌داشت ۱۳ آبان و تجمع دانش آموزان در حمایت از مردم مظلوم غزه در سالن اجتماعات مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل در سخنانی گفت: اندیشه اسلامی ملاک اساسی برای برتری و ارجحیت انسان را در توحید باوری و خدامحوری معرفی کرده است.

وی تعریف متعالی از جایگاه زن را مهم‌ترین اصل در نظام اندیشه ایرانی اسلامی عنوان کرد و افزود: ایران اسلامی نقطه ثقل تحولات جهان بوده و تعریف متعالی و مترقی از جایگاه زن و تحول در نظام اندیشه از مهم‌ترین اصول در این تحولات در بین سایر کشور‌های جهان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: دنیا پیش از آنکه دستاورد‌های نظامی و علمی کشور ایران می‌هراسد، از اندیشه ناب اسلامی و شیعی واهمه داشته و همواره در صدد تهاجم فرهنگی بر علیه عقاید و ارزش‌های دینی این مرز و بوم است.

جعفرزاده با ابراز خرسندی از آغاز طرح ملی «دختران حاج قاسم» در مدرسه صدرای اردبیل خاطر نشان کرد: دانش آموزان در طرح ملی «دختران حاج قاسم» باید با حضور موثر در فضای مجازی به کنشگری فرهنگی پرداخته و به فرموده مقام معظم رهبری عرصه‌های مختلف اعم از رسانه را به عرصه مجاهده با دشمن قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به تعاریف مقام معظم رهبری از فرهنگ غنی شهر دارالارشاد اردبیل اشاره کردند که فرمودند: «در مسئله‌ی جهاد و حضور در میدان مجاهدت اردبیلی‌ها انصافاً جزو صفوف مقدّمند و ما امروز یکپارچگی کشورمان را، مدیون اردبیلیم».

وی رسالت اصلی فعالان فرهنگی و آموزشی را تقویت اراده و امید بخشی در بین مردم مردم علی الخصوص جوانان برشمرد و افزود: بر اساس معارف قرآنی مستکبرین عالم، ملت ایران را در دیدگان خود تحقیر می‌کند که در این میان هجمه به باورمندی و هویت انسانی را سرلوحه تهاجم قرار داده و در صدد تضعیف روحیه عزتمندی در مردم ایران است که با بصیرت و روشنگری این تهاجم خنثی می‌شود.

جعفرزاده افزود: روایت‌گری دستاورد‌ها و داشته‌های ایران اسلامی و تبیین جایگاه اصلی مردم ایران عامل موثر در رفع نفوذ فرهنگی دشمن است.

وی اخلاق‌مدار بودن جامعه اسلامی ایران را متمایز از سایر کشور‌های جهان عنوان کرد و افزود: دشمن با هر وسیله‌ای سعی در تحقیر شخصیت، اندیشه، فرهنگ، هنر و جایگاه والای مردم ایران است که در این میان فعالان فرهنگی و آموزشی باید در عرصه جهاد تبیین به روایت گری دستاورد‌ها بپردازند.

در این مراسم که با حضور مادر شهید مدافع حرم علی سیفی، نماینده ولی فقیه در سپاه، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، فرمانده قرارگاه فاطمه الزهرا(س) و مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل برگزار شد، دانش آموزان با اجرای سرود و سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و جنایات رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل را محکوم کردند.

در پایان با اهدای هدایایی از مادر شهید مدافع حرم علی سیفی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha