برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان در 50 نقطه خراسان‌شمالی
کد خبر: 4179157
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان در 50 نقطه خراسان‌شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از برپایی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در 50 نقطه شهری و روستایی استان خبرداد.

حجت‌الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیحجت‌الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: همزمان با یوم الله 13 آبان روز دانش‌آموز و استکبارستیزی، آیین و برنامه‌های مختلف با محوریت راهپیمایی در بیش از 50 نقطه شهری و روستایی استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان نقطه عطف انقلاب اسلامی و متعلق به آحاد مردم ایران است، اظهارکرد: راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان ماه شنبه ۱۳ آبان راس ساعت ۹ صبح برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم محوری مرکز استان خراسان‌شمالی از محل میدان شهید ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا بلوار مصلی امام خمینی (ره) این راهپیمایی ادامه داشته و در نهایت با آتش زدن آدمک استکبار و قرائت قطعنامه این مهم به پایان می‌رسد، گفت: این برنامه به صورت زنده از شبکه اترک نیز پخش خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی تصریح کرد: دکتر قدیری ابیانه، سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا در مراسم راهپیمایی 13 آبان سخنرانی می‌کند.

وی یادآورشد: برگزاری مراسم ۱۳ آبان ماه امسال از اهمیت ویژه برخوردار است از این رو از مردم استان انتظار می‌رود بار دیگر با حضور در صحنه راهپیمایی، ولایتمداری و حمایت خود از نظام اسلامی و محکومیت جنایات اسرائیل این رژیم غاصب را به جهان نشان دهند.

انتهای پیام
captcha