بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی جنایات صهیونیستی در اردوگاه جالیا
کد خبر: 4179413
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی جنایات صهیونیستی در اردوگاه جالیا

چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید فرموده اند، نبرد غزه و رژیم اشغالگر قدس، نبرد حق و باطل بوده و قطعاً هر اقدامی در توجیه جنایات اشغالگران صهیونیست یا انفعال در برابر آنها صورت گیرد، مترادف با شراکت در این جنایات محسوب می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این سازمان در واکنش به جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در اردوگاههای مسکونی فلسطینیان از جمله اردوگاه جبالیا، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرده است:
انالله و انا الیه راجعون
بار دیگر جلادان کودک‌کش صهیونیست، جنایت دیگری را در نوار غزه رقم زدند و با بمباران چندباره اردوگاه جبالیا و دیگر اردوگاه‌هایی که اکثر ساکنان آن را زنان و کودکان تشکیل می‌دادند، بر ماهیت توحش‌آمیز و غیر انسانی  خود مهر تأیید نواختند. 
به راستی این حجم از سبعیت و جنایت چگونه قابل توجیه است؟ ریختن شش تن بمب بر سر ساختمان‌هایی که جمعیتی متراکم از انسان‌های بی‌دفاع در آن زندگی می‌کردند، چگونه با مبانی فطری و انسانی سازگار است؟ 
اگرچه جبهه مقاومت سخت‌ترین و قاطع‌ترین پاسخ ممکن را در مواجهه با این جنایت بزرگ و دیگر جنایات رژیم اشغالگر قدس خواهد داد، اما سکوت محافل بین‌المللی و بی‌عملی مطلق مدعیان حقوق بشر در برابر جنایتی محض و آشکار، آنها را به جزئی از جبهه باطل تبدیل کرده است. 
چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید فرموده‌اند، نبرد غزه و رژیم اشغالگر قدس، نبرد حق و باطل بوده  و قطعاً هر اقدامی در توجیه جنایات اشغالگران صهیونیست یا انفعال در برابر آنها صورت گیرد، مترادف با شراکت در این جنایات محسوب می‌شود. 
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وقوع این جنایت عظیم را عمیقاً به ملت مظلوم فلسطین، خصوصا بازماندگان این حادثه تسلیت می‌گوید و برای شفای مجروحین این حادثه از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و شفای عاجل می‌کند. 
والعاقبه للمتقین 
روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

انتهای پیام
captcha