ایمان و اتحاد ملت‌های مسلمان باعث موفقیت مقاومت می‌شود
کد خبر: 4179817
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
مدیرکل اوقاف گیلان:

ایمان و اتحاد ملت‌های مسلمان باعث موفقیت مقاومت می‌شود

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی با بیان اینکه زنده شدن وجدان‌های بیدار در سراسر دنیا روز به روز افول آمریکا و اسرائیل را سریع‌تر خواهد کرد، گفت: ایمان و اتحاد ملت‌های مسلمان شرط برخورداری از نصرت الهی است و باعث موفقیت و نتیجه دادن مقاومت مردم فلسطین خواهد شد.

حجت الاسلام تدینی مدیرکل اوقاف گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز، 13 آبان‌ماه در مراسم روز ملی استکبارستیزی که به دلیل بارش شدید باران در مسجد جامع شهرستان سیاهکل برگزار شد، اظهار کرد: در یوم‌الله 13 آبان‌ماه سه حادثه مهم اتفاق افتاد که حادثه اول 13 آبان 1343، بعد از تصویب قانون مصونیت قضایی و اعتراض امام خمینی(ره) به دستگیری و تبعید امام منجر شد و امام راحل در 15 سال تبعید، انقلاب را با یارانش پیش برد.

وی با بیان اینکه در 13 آبان‌ماه سال 1357، رژیم پهلوی دانش‌آموزان انقلابی را به شهادت رساند و خون این دانش‌آموزان شهید باعث شکوفایی انقلاب شد، افزود: در 13 آبان سال 58 هم به دنبال توطئه و تلاش‌های براندازانه آمریکا، منجر به تسخیر لانه جاسوسی شد، دشمنی آمریکا با ملت ایران از 28 مرداد 1332 و با سرنگونی دولت مردمی در ایران علنی شد.

تدینی با بیان اینکه حرکت دانشجویان پیرو خط امام(ره) به حدی مهم بود که امام از آن به انقلاب دوم تعبیر کرد و حتی بزرگتر از انقلاب اول دانست، گفت: 13 آبان‌ماه در خط سیر خطوط اصلی انقلاب اسلامی یعنی استکبارستیزی بود. اگر استکبارستیزی را از انقلاب بگیریم چیزی از انقلاب اسلامی باقی نمی‌ماند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه 13 آبان‌ماه قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد و آمریکا از همین عصبانی شد، تصریح کرد: در ماجرای غزه هم دیدید جوانان فلسطینی با دست خالی به رژیم صهیونیستی ضربه زدند و نشان دادند هیبت دشمن پوشالی است.

وی ادامه داد: حاج قاسم هسته‌های مقاومت را در کشورهای اسلامی شکل داد و اتحاد این هسته‌های مقاومت در ماجرای غزه نشان داد هیبت پوشالی دشمن در جریان مقاومت تأثیری ندارد؛ 13 آبان نشان‌دهنده نقش نوجوانان و جوانان در پیروزی انقلاب بود و لذا مدیران باید به نقش نوجوانان و جوانان بیشتر اهمیت دهند.

تدینی با بیان اینکه اسناد لانه جاسوسی نشان داد دشمن همیشه به دنبال دشمنی است و نفوذ از گذشته وجود داشته و باید هوشیار بود که نفوذی‌ها باعث ناامیدی مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام نشوند، گفت: رمز موفقیت در ۱۳ آبان این بود که مردم مقاومت و ایستادگی کردند و تا این استقامت و صبر باشد وعده الهی محقق خواهد شد و نصرت و کمک خداوند به یاری مؤمنان خواهد آمد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه زنده شدن وجدان‌های بیدار در سراسر دنیا روز به روز افول آمریکا و اسرائیل را سریع‌تر خواهد کرد، اظهار کرد: ایمان و اتحاد ملت‌های مسلمان شرط برخورداری از نصرت الهی است و باعث موفقیت و نتیجه دادن مقاومت مردم فلسطین خواهد شد.

وی تأکید کرد: نباید از دشمن غفلت کنیم چون دشمن هوشیار بوده، اتاق فکر دشمن همواره در حال توطئه است، افسران جنگ نرم باید همواره هوشیار باشند و اصل اصیل انقلاب که استکبارستیزی است خدشه‌دار نشود.

انتهای پیام
captcha