رقابت 422 متسابق در نخستین مسابقات قرآن بازنشستگان ودجا
کد خبر: 4180425
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

رقابت 422 متسابق در نخستین مسابقات قرآن بازنشستگان ودجا

مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رقابت 422 شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء 5، 10، 15 و 20 و اذان نخستین دوره مسابقات قرآن بازنشستگان ودجا، خبر داد.

مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

حسن فراهانی، مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایکنا درباره آماری از تعداد شرکت‌کنندگان نخستین دوره مسابقات قرآن بازنشستگان ودجا و خانواده‌های آنها گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء 5، 10، 15 و 20 و اذان با ثبت‌نام قریب به 422 شرکت‌کننده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آمار تفکیک شرکت‌کنندگان در هر رشته اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 102 نفر از کارکنان بازنشسته شامل 30 شرکت‌کننده در رشته قرائت تحقیق، 48 نفر در رشته قرائت ترتیل و 24 نفر در رشته اذان نام‌نویسی کردند و در بخش بانوان بازنشسته ودجا شامل ثبت‌نام پنج نفر در رشته حفظ پنج جزء هستیم.

فراهانی بیان کرد: همچنین در بخش همسران بازنشسته ودجا شاهد ثبت‌نام 163 نفر و در بخش فرزندان دختر شاهد ثبت‌نام 88 نفر هستیم و در بخش فرزندان پسر نیز 64 نفر در این دوره از مسابقات نام‌نویسی کرده‌اند.

مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع با اشاره به روند برگزاری این دوره از مسابقات بیان کرد: مرحله مقدماتی ویژه رشته‌هایی که با بیشترین شرکت‌کنندگان همراه است، در نظر گرفته شده است که بر این اساس رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل در بخش بازنشستگان، ترتیل در بخش فرزندان دختر و همسران و همچنین رشته حفظ پنج جزء در بخش همسران طی بازه زمانی 20 تا 22 آبان‌ماه به صورت تلفنی یا اینترنتی برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: مرحله نهایی مسابقات به صورت حضوری طی بازه زمانی 20 و 21 آذرماه به میزبانی اداره سلام برگزار می‌شود. آیین اختتامیه نیز 22 آذرماه همراه با تجلیل از رتبه‌های اول تا سوم هر رشته همراه با اهدای لوح و هدیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha