شرکت 14 تیم کردستانی در «تولید محتوای دیجیتال بسیج»
کد خبر: 4180811
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

شرکت 14 تیم کردستانی در «تولید محتوای دیجیتال بسیج»

مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان از برگزاری پنجمین رویداد ملی «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در استان خبر داد و گفت: 14 تیم تخصصی از جوانان با استعداد کردستانی در این رقابت استانی حضور دارند.

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

به گزارش ایکنا از کردستان، مجتبی فرامرزی، مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان شامگاه گذشته، 17 آبان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: پنجمین رویداد ملی «تولید محتوای دیجیتال بسیج» از 20 تا 22 آبان در سنندج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد ملی ۷۰ نفر از جوانان کردستانی ثبت‌نام و ساماندهی شده‌اند، افزود: این تعداد در قالب 14 تیم تخصصی در پنجمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این رویداد تخصصی در رشته‌های اصلی برنامه‌نویسی تلفن همراه، بازی‌سازی تلفن همراه، پویانمایی و رشته‌های جانبی موشن و پوسترسازی رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کردستان با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی، حمایت از محصولات برگزیده و حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی برگزار می‌شود.

فرامرزی با اشاره به اینکه داوطلبان در قالب گروه‌های سه تا پنج نفره، برای شرکت در هرکدام از بخش‌ها در سایت رویداد ثبت نام کردند، افزود: در این دوره از رویداد در هر یک از رشته‌های اصلی به تیم‌های اول تا سوم جوایز نفیس نقدی اهدا می‌شود.

مسئول قرارگاه فضای مجازی کردستان با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سنندج با معرفی تیم‌های برتر در ۲۲ آبان یادآور شد: برگزیدگان این رویداد، به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha