بهره‌گیری از تمام ظرفیت سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم کالپوش
کد خبر: 4181782
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

بهره‌گیری از تمام ظرفیت سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم کالپوش

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به وقوع سیلاب و خسارات وارده به مردم منطقه کالپوش گفت: تمام ظرفیت سپاه و بسیج برای خدمت رسانی به مردم این منطقه به کار گرفته می‌شود.

منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، منصور شوقانی، فرمانده این نهاد عصر روز گذشته، 22 آبان در بازدید از مناطق سیل‌زده کالپوش با بیان اینکه در روز‌های گذشته شاهد وقوع سیل در این منطقه بودیم که این امر خساراتی را به مردم وارد کرده است، گفت: مجموعه بسیج و سپاه در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمت‌رسانی به این منطقه اقدامات بسیار خوبی را از ساعات اولیه در راستای خدمت‌رسانی به مردم شروع کرد.

وی ادامه داد: در مرحله اول اقداماتی در حوزه امداد و نجات انجام شد که در این راستا لایروبی، رسوب‌زدایی و گل‌زدایی از اماکن عمومی و منازل مسکونی توسط گروه‌های جهادی بسیج انجام شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) با تأکید بر اینکه با توجه به اشراف اطلاعاتی کامل و شناسایی عرصه‌ها و نیازمندی‌ها در بخش‌های مختلف مجموعه سپاه و بسیج وارد عمل شده متذکر شد: با همکاری و تعامل مجموعه سپاه میامی و بخشی هم با توجه به اینکه شهرستان شاهرود معین منطقه است در اهدای لوازم خانگی به نیازمندان اقداماتی انجام شده است.

شوقانی متذکر شد: مرمت و ترمیم منازل مسکونی و اماکن عمومی نیز در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته که مصالحی در این راستا از جمله گچ، سیمان و ایزوگام تهیه شده  تا مرمت‌سازی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه زیر ساخت نیز باید کار‌های کارشناسی و میدانی و اجرایی انجام شود و در کنار کارشناسان مربوطه فرمانداری میامی حمایت‌های لازم انجام می‌شود یادآور شد: تمامی خدمات و ظرفیت‌های مجموعه سپاه و بسیج برای ارائه خدمت به مردم منطقه به کارگیری می‌شود که ارائه خدمت به مردم رویکرد اصلی سپاه و بسیج است.

انتهای پیام
captcha