نیروهایی با روحیه جهادی و خلاق در سازمان‌ها جذب شوند
کد خبر: 4181965
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
استاندار سیستان‌وبلوچستان:

نیروهایی با روحیه جهادی و خلاق در سازمان‌ها جذب شوند

محمد کرمی گفت: باید مسئولان توجه ویژه‌ای نسبت به نیروهای خود داشته باشند و در استخدام نیروها سعی شود نیروهای جوان، متفکر، خلاق و دارای روحیه جهادی در سازمان‌ها استخدام شوند.

محمدکرمی استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان‌وبلوچستان، روز گذشته، 23 آبان‌ماه، در نشست با مسئولان سازمان امور اداری و استخدامی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در استان اظهار کرد: جذب نیروی انسانی در استان سیستان‌وبلوچستان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: جذب نیروی انسانی سکوی پرشی برای افرادی شده که از استان‌های دیگر در مناطق مختلف سیستان‌وبلوچستان جذب می‌شوند و بعد از مدت کوتاهی می‌خواهند از این استان منتقل شوند، باید توجه ویژه‌ای به ایجاد بندها و ضوابط خاص برای ماندگاری نیروهای ادارات شود چرا که با تأمین نیروی انسانی و اعتبارات مورد نیاز، شاهد توسعه و پیشرفت این استان خواهیم بود.
 
استاندار سیستان‌وبلوچستان در ادامه با بیان اینکه یکی از دلایل مهاجرت نیروها به سایر استان‌ها عدم وجود جذابیت برای ماندگاری آنان است، گفت: باید ضوابط خاصی برای نیروهایی که می‌خواهند در این استان استخدام شوند، وجود داشته باشد، با توجه به وجود نیروهای مازاد در برخی سازمان‌ها شاهد بهره‌وری کم سازمان‌ها هستیم و باید نیروهای ضعیف سازمان‌ها تعیین تکلیف شوند.
 
کرمی اضافه کرد: باید مسئولان توجه ویژه‌ای نسبت به نیروهای خود داشته باشند و در استخدام نیروها سعی شود نیروهای جوان، متفکر، خلاق و دارای روحیه جهادی در سازمان‌ها استخدام شوند. سازمان امور اداری و استخدامی همچنین باید نگاه ویژه‌ای به محل زندگی و سال‌های بازنشستگی کارکنان دولت داشته باشد، که اگر توجه نشود، شاهد گسترس خانه‌های سالمندان خواهیم بود.
 
استاندار سیستان‌وبلوچستان با تأکید بر اهمیت موضوع آموزش و پرورش گفت: گسترش و فعال کردن شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری و مهارت محوری شدن دانشگاه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد، دانشگا‌ه‌ها محور علم هستند که باید مسائل توسط دانشگاه‌ها حل شود و با توجه به جمعیت جوان استان، دانشگاه‌ها یک ظرفیت خوب برای سیستان‌وبلوچستان محسوب می‌شوند.
 
کرمی ادامه داد: سیستان‌وبلوچستان دارای ظرفیت‌های فراوانی است و محرومیت زیبنده این استان نیست، داشتن مرزهای آبی و خاکی، جوانی جمعیت، همسایگی با کشورهای پرجمعیت، راه ارتباطی با کشورهای آفریقایی، عربی و آسیای میانه از جمله ظرفیت‌های بی‌نظیر این استان است و ما باید بتوانیم به نحو مطلوب از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری کنیم، ما امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم که به‌سرعت شاهد تغییر تاکتیک‌ها هستیم و باید در عرصه تجارت به اصول پایدار تجاری در صادرات توجه کنیم.
انتهای پیام
captcha