نهضت مردم فلسطین در امتداد نهضت عاشوراست
کد خبر: 4182598
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
استاندار لرستان:

نهضت مردم فلسطین در امتداد نهضت عاشوراست

فرهاد زیویار با بیان اینکه نهضت مردم فلسطین در امتداد نهضت عاشوراست، گفت: همان‌گونه که حضرت زینب(س) فرمودند چیزی جز زیبایی در کربلا ندیدند، امروز مقاومت و روحیه شهادت‌طلبی مردم غزه عین زیبایی است.

تجمع حمایت از مردم غزه در شهرهای مختلف لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، ۲۷ آبان‌ماه در اجتماع حمایت از مردم فلسطین در خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم لرستان همچون گذشته که مدافع نهضت مقاومت بوده‌اند، امروز نیز از نهضت مقاومت و ملت مظلوم و مقتدر فلسطین حمایت می‌کنند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه نهضتی که مردم فلسطین شروع کرده‌اند، در امتداد نهضت امام حسین(ع) است، افزود: همان‌گونه که حضرت زینب(س) فرمودند چیزی جز زیبایی در کربلا ندیدند، امروز مقاومت و روحیه شهادت‌طلبی مردم غزه عین زیبایی است.

زیویار بیان کرد: امام حسین(ع) در عین زیبایی جان خود را فدای عدالت و شئونات انسانی کرد و امروز نیز ملت فلسطین در ادامه راه نهضت عاشورا و معارف حسینی، جان خود را برای شأن کشورشان فدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مقابل مردم مظلوم فلسطین، مشتی درنده‌خوی ظالم قرار دارند، گفت: آنها با محاسبات دنیوی، مردم فلسطین را قتل‌عام می‌کنند، اما بدون شک در آینده اسمی از آنها نخواهد بود و پایانشان نابودی است و مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین با افتخار ماندنی است.

انتهای پیام
captcha