برگزاری نشست نقش‌آفرینی زنان در مدیریت بلایای طبیعی و بحران‌های اجتماعی
کد خبر: 4182863
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

برگزاری نشست نقش‌آفرینی زنان در مدیریت بلایای طبیعی و بحران‌های اجتماعی

چهارمین نشست از سلسله نشست‌­های مدیریت بلایای طبیعی، حوادث غیرمترقبه و بحران‌های اجتماعی با محوریت «نقش‌آفرینی زنان در مدیریت بلایای طبیعی برگزار می‌شود.

برگزاری نشست «نقش آفرینی زنان در مدیریت بلایای طبیعی و بحران‌های اجتماعی»به گزارش ایکنا، شبکه مدیریت مردمی بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه(فرصت)، سلسله نشست­‌های علمی ـ تخصصی مدیریت بلایای طبیعی، حوادث غیرمترقبه و بحران­‌های اجتماعی را با هدف هم‌افزایی دانشی و تجربی در این خصوص برگزار می‌کند.

چهارمین نشست از این سلسله نشست‌ها با موضوع «نقش آفرینی زنان در مدیریت بلایای طبیعی و بحران­‌های اجتماعی» سه‌شنبه 30 آبان ماه از ساعت 14 تا 16 در مجموعه فرهنگی خاتم الاوصیاء تهران برگزار می‌شود.

در این نشست، فاطمه قاسمپور، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی؛ زهره جعفری، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران؛ مریم اردبیلی، مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران؛ زینب قیصری، مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مشاور پیشین وزیر نفت در امور زنان و خانواده؛ زهرا محمودی، عضو بنیاد ملی نخبگان و استاددانشگاه و پژوهشگر هنر و رسانه و آسیه شریعت‌نژاد، مشاور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha