بیانیه اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار به مناسبت هفته بسیج
کد خبر: 4182950
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

بیانیه اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار به مناسبت هفته بسیج

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و مجاهدان بسیج مستضعفان، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

حجت الاسلام رمضان شجاعی،رئبس اداره اوقاف ئو امور خیریه بابلسر و فریدونکناربه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها بابلسر و فریدونکنار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و مجاهدان بسیج مستضعفان، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت ٤٢ سال از حیات پر برکت انقلاب، ثمرات حماسه‌آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه‌ها مشهود است.

بسیج مفهومی والا از شرف، انسانیت، اخلاق، ایثار، همکاری، خردورزی و شناخت فرصت‌ها و ظرفیت هاست. بسیج فرهنگ امتداد ولایت­مداری و پشتیبانی از امام زمان است.

بسیجیان دلاور و شرف­مند، عزیزانی بوده و هستند که از آغاز و در گیر و دار  جنگ تحمیلی داوطلبانه و خالصانه در دفاع از شرف و عزت و کیان ایران اسلامی قدم به میدان‌های نبرد گذاشتند و تاریخ حضور آن‌ها در امتداد تاریخ انقلاب اسلامی همواره منشأ خیرات و برکات برای نظام و انقلاب بوده است.

بسیجی محدود به یک قشر، یک طبقه و یک طرز فکر خاص نبوده و نیست. بسیجی انسان از خودگذشته­ ای است که با نگاه بصیر، عمیق و با شناخت نقاط ضعف و کاستی­ ها سعی در حل مسئله و کمک به رفع آن‌ها بدون چشم داشت در راستای اهداف اسلام و انقلاب دارد.

جاودانه باد نام عزیزانی که در مسیر رشد و شکوفایی ایران اسلامی از جان و مال و آبروی خود گذشتند تا روز به روز نهال شکوهمند انقلاب اسلامی ستبر شود و شاخه‌های با برکت آن هم‌چون شجره طیبه بر دیده های گداخته از ظلم و ستم ستمدیدگان و مستضعفین عالم، سایه رحمت و مهربانی طنین انداز شود.

پاینده و جاوید باد فرهنگ ایثار و شهادت و مهرورزی 

انتهای پیام
captcha