نمایشگاه «به توان مردم» جلوه‌ای از جامعه و محله اسلامی است
کد خبر: 4183639
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

نمایشگاه «به توان مردم» جلوه‌ای از جامعه و محله اسلامی است

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: نمایشگاه «به توان مردم» براساس دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل جامعه اسلامی و با شکل ظاهری یک محله اسلامی برپا شده است.

نمایشگاه «به توان مردم» در اصفهانحجت‌الله کمالی، معاون بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای پایگاه‌های برتر بسیج اظهار کرد: نمایشگاه «به توان مردم» به‌مناسبت هفته بسیج، به مدت سه روز تا امروز، دوم آذرماه در ناحیه بسیج امام‌ صادق(ع) واقع در خیابان پاسداران از ساعت 8:30 تا 21 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه براساس دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل جامعه اسلامی و با شکل ظاهری یک محله اسلامی برپا شده است. در یک محله اسلامی، مسجد وجود دارد و همه ارکان آن محله نیز شمایل و عملکرد اسلامی دارند.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: در این نمایشگاه، دستاوردهای 8 حوزه‌ای که بسیج به‌صورت تخصصی در آنها فعالیت می‌کند، شامل حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، فضای مجازی، علمی، تربیت بدنی، تعلیم و تربیت و امنیتی به نمایش گذاشته شده است.

وی درباره برنامه‌های جانبی این نمایشگاه گفت: برگزاری 9 همایش برای اقشار گوناگون شامل دانش‌آموزان، طلاب، جهادگران بسیجی، زنان و... و اجرای نمایش «اسوه» با موضوع زندگی شهید مصطفی صدرزاده و فعالیت ایشان در بسیج، از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

کمالی با بیان اینکه 32 ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان‌های استان اصفهان فعال هستند، یادآور شد: پایگاه‌های بسیج هریک از این شهرستان‌ها ابتدا چنین نمایشگاهی را به اشکال گوناگون در شهرستان خود برگزار کردند و سپس برترین‌های آنها معرفی شدند. ما تعدادی از این پایگاه‌ها را انتخاب کردیم و غرفه‌هایی که اکنون در نمایشگاه دایر هستند، نماینده تمام پایگاه‌های استان اصفهان محسوب می‌شوند که از 15 شهرستان انتخاب شده‌اند.

زهرا مظفری‌فرد 

انتهای پیام
captcha