مراسم سوگواری ایام فاطمیه در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 4184222
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

مراسم سوگواری ایام فاطمیه در کرج برگزار می‌شود

مراسم سوگواری ایام فاطمیه در روزهای ششم و هفتم آذرماه ویژه بانوان در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) محمدشهر کرج برگزار می‌شود.

مراسم سوگواری ایام فاطمیه

اعظم خانمحمدی، مسئول پایگاه بسیج بانوان شهدای علی‌آبادگونه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: ابعاد مختلف زندگی و سیره پرافتخار حضرت فاطمه زهرا(س) به‌ویژه در راه حمایت از ولایت و اسلام اصیل باید برای همه اقشار جامعه به‌ویژه نسل جوان بازگو و تبیین شود.

وی با تأکید بر اینکه ایام فاطمیه نباید مورد غفلت قرار گیرد و لازم است که از همه شیوه‌های تبلیغی ممکن برای تعظیم شعائر اسلامی و دینی استفاده کنیم، افزود: این ایام بهترین زمان برای بیان حقایق اسلامی و جهاد تبیین است که دلسوزان و آگاهان با توجه به این برهه زمانی می‌توانند به آن توجه کنند.

این مسئول با توضیح اینکه پرداختن به خانواده و ضرورت تحکیم آن در جامعه اسلامی از جمله موضوعات مهمی است که باید در ایام فاطمیه از سوی سخنرانان مطرح و تبیین شود، افزود: سخنرانان و تریبون‌دارها می‌توانند در موضوع خانواده مباحثی همچون تشکیل خانواده، تحکیم خانواده، فرزندآوری و تربیت فرزند را مورد بحث قرار دهند تا به نیازهای جامعه اسلامی در زمینه خانواده پاسخ‌های لازم داده شود.

خانمحمدی در ادامه از برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (6 و 7 آذرماه) در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) محمدشهر کرج خبر داد و گفت: این برنامه به همت مرکز افق این امامزاده و پایگاه بسیج بانوان شهدای علی‌آبادگونه از ساعت 14:30 آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: این مراسم با سخنرانی خانم پاکدامن با موضوع سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی بانوان و مداحی خانم دمیرچیلو برگزار می‌شود و حضور در این برنامه برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام
captcha