اجرای نهمین دوره از طرح سراسری قرار دوازدهم در بقاع متبرکه کرمانشاه
کد خبر: 4185577
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
با محور دستگیری از نیازمندان؛

اجرای نهمین دوره از طرح سراسری قرار دوازدهم در بقاع متبرکه کرمانشاه

طرح قرار دوازدهم با هدف ساماندهی توزیع سبد‌های معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه با مشارکت مردمی تدوین و ابلاغ شده و نهمین دوره از این طرح سراسری با محور دستگیری از نیازمندان در بقاع متبرکه استان درحال اجرا شدن است.

حجت‌الاسلام میرزایی اوقاف کرمانشاه

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اهداف برگزاری طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه، اظهار کرد: این طرح با هدف ساماندهی توزیع سبد‌های معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه براساس مشارکت مردمی تدوین و ابلاغ شده تا با جذب مشارکت‌های خیران به عنوان «مهدی یاوران» به افراد نیازمند خدمات مناسبی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با نام و یاد امام عصر(عج) در دوازدهم هر ماه اجرا می‌شود، افزود: امیدواریم تا با اجرای طرح تلاش مهدی یاوران به نتیجه رسیده و به محرومان و افراد کم‌برخوردار خدمت کنیم.

حجت‌الاسلام میرزایی با بیان اینکه متولیان طرح قرار دوازدهم بر آن هستند تا از سویی یاد و نام امام زمان(عج) در جامعه منتشر کنند و از سوی دیگر فرهنگ انفاق و خدمت به نیات و یاد و نام امام دوازدهم(عج) را ترویج و زمینه حضور همگانی را در این خدمت مقدس فراهم کنند، گفت: طرح قرار دوازدهم بسترساز حمایت اجتماعی و مقوله خیر و زمینه‌ساز نوعدوستی و پیوند معنایی با امام عصر(عج) است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه تصریح کرد: این طرح با رویکرد فرهنگی با موضوع ارائه خدمات و اولیت تأمین سبد غذایی ویژه افراد کم‌برخوردار با ساختاری جهادی ــ مشارکتی اجرا می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: اقدمات انجام گرفته در قالب طرح مذکور با هدف ارائه خدمات اجتماعی از محل نیات موقوفات و نذورات بقاع متبرکه برای ارائه خدمات بهتر به اقشار نیازمند جامعه طی چند سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام
captcha