همکاری ۵۳۰ روحانی با آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در قالب طرح امین
کد خبر: 4185946
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

همکاری ۵۳۰ روحانی با آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در قالب طرح امین

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه همکاری تنگاتنگی دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۳۰ روحانی در قالب طرح امین با دستگاه تعلیم و تربیت استان همکاری می‌کنند.

مسعود سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، مسعود سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، ۱۳ آذرماه، در نشست کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه منطقه چهار کشوری در تبریز، با اشاره به تلاش آموزش و پرورش برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در سایه این مساعدت‌ها بخش عمده‌ای از دغدغه فرهنگی، تربیتی و پرورشی را برطرف کرده و آموزش و پرورشی پویا با خروجی مورد تأکید و مورد انتظار سند تحول بنیادین داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه همکاری تنگاتنگی دارند، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۳۰ روحانی در قالب طرح امین با دستگاه تعلیم و تربیت استان همکاری می‌کنند.

سعادتی با اشاره به برپایی نماز جماعت در مدارس آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: نماز جماعت با همکاری حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز در بیش از سه هزار و ۱۰۰ مدرسه استان با همکاری و مساعدت ۷۲۰ روحانی و همکاری همکاران فرهنگی و اولیا برپا می‌شود که نسبت به سال‌های گذشته افزایش بیش از دو برابری داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری ۴۲۰۰ گفتمان دینی در مدارس طی سال گذشته را از جمله همکاری‌های شاخص بین دستگاه تعلیم و تربیت، حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز عنوان کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز، نگاه مسئولان ارشد استانی و کشور به آموزش و پرورش مثبت است، گفت: همگان به این نتیجه رسیده‌اند که موفقیت در تمامی زمینه‌ها از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد و این رویکرد به نحو شایسته‌ای در استان آذربایجان‌شرقی با مساعدت و توجه ویژه و حمایت‌های همه جانبه نماینده ولی فقیه و استاندار محترم در حال انجام است.

سعادتی، با اشاره به تخصیص اعتبار دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در سفر ریاست جمهوری برای مدرسه‌سازی با حمایت استاندار آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: در ارتباط با مسائل تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان، هدایت سمن‌ها برای سرمایه‌گذاری و دفاع از مواضع و نیازهای این مجموعه، همت جدی در استان وجود دارد.

انتهای پیام
captcha