تروریست‌ها بدانند به سزای عملشان خواهند رسید
کد خبر: 4188165
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
وزیر کشور:

تروریست‌ها بدانند به سزای عملشان خواهند رسید

احمد وحیدی گفت: تروریست‌ها خواستند با اختلاف انداختن بین شیعه و سنی، جامعه را به آشوب بکشند اما جوانان ما با ایثار دوشادوش هم پای امنیت کشور ایستادند. تروریست‌های کوردل بدانند که تقاص سختی پس خواهند داد.

احمد وحیدی وزیر کشوربه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان،‌ صبح امروز شنبه، 25آذرماه، سردار احمد وحیدی، وزیر کشور با حضور در مراسم وداع با شهدا و لاله‌های گلگون حادثه تروریستی شهرستان راسک که با حضور جانشین فراجا، استاندار سیستان‌وبلوچستان مسئولین استانی و کشوری، خانواده معظم شهداء،‌ مردم ولایت‌مدار استان سیستان‌وبلوچستان برپا شد، گفت: گروهک‌های تروریستی و حامیان آنها باید بدانند که آزموده را دوباره آزمودن خطاست فراجای قدرتمند که در تمام طول دوره خدمتش همواره در دفاع از امنیت این کشور شهدای فراوانی را تقدیم کرده، همچنان در دفاع از ملت، ‌امنیت و آرامش آن‌ها لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.
 
وی افزود: بی‌تردید این تروریست‌های خون‌آشام، دست‌آموز‌ استکبار جهانی هستند و به‌سزای عمل ننگین خود خواهند رسید،‌ شیعه و سنی یکپارچه در دفاع  از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پولادین رخنه کنند.
 
وزیر کشور ادامه داد: سبزپوشان و مدافعان امنیت ما با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل تروریست‌های کوردل و قسم خورده‌ ملت ایران ایستادند و از کیان وطن دفاع کردند، دشمنان بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد. تروریست‌ها دیگر آرامش نخواهند داشت، این تروریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.
انتهای پیام
captcha