نهاد‌های امنیتی و قضایی حادثه تروریستی راسک را با جدیت دنبال کنند
کد خبر: 4188338
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
جامعه مدرسین حوزه‌علمیه قم:

نهاد‌های امنیتی و قضایی حادثه تروریستی راسک را با جدیت دنبال کنند

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار رسیدگی جدی نهاد‌های امنیتی و قضایی حادثه تروریستی راسک و به شهادت رساندن سربازان وطن شد.

نهاد‌های امنیتی و قضایی حادثه تروریستی راسک را با جدیت دنبال کنند

به گزارش خبرنگار ایکنا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عصر امروز، ۲۵ آذر، به دنبال حمله تروریستی اشرار مسلح به فرماندهی انتظامی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان، بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله تروریستی اشرار معاند به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک در استان سیستان و بلوجستان که به شهادت و مجروح شدن جمعی از فرزندان انقلاب اسلامی منجر شد، موجب تألم و تأثر گردید.

این اقدام تروریستی که در خدمت به دشمنان نظام اسلامی و خیانت به امنیت و آسایش منطقه سیستان و بلوچستان طراحی شده است، یک جنایت بزدلانه است.

لازم است نهاد‌های امنیتی و قضایی با سرپنجه‌های این فساد ضد انسانی با جدیت برخورد کنند و مزدوران استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و صهیونیزم بین الملل را به سزای عملشان برسانند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این اقدام سبعانه، از خداوند متعال برای شهدای این جنایت علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های داغدار صبر و اجر مسئلت دارد.

یادآور می‌شود، در بامداد ۲۴ آذرماه، در پی حمله تروریستی به مقر فرماندهی فراجا در شهرستان راسک ۱۱ تن از نیرو‌های انتظامی فداکار کشور از جمله مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شهریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبری، علی دشت پوری، حسن بابانیا، محمد خمری، محمد فیروز نیا، حمید رضایی امین به درجه شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
captcha