اجرای طرح «سفیران نور» در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
کد خبر: 4188501
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۹

اجرای طرح «سفیران نور» در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در اطلاعیه‌ای از اجرای طرح «سفیران نور» در سطح این دانشگاه با هدف تبلیغ و اطلاع‌رسانی اخبار و اطلاعات بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت خبر داد.

قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در اطلاعیه‌ای از اجرای طرح «سفیران نور» در سطح این دانشگاه با هدف تبلیغ و اطلاع‌رسانی اخبار و اطلاعات بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت خبر داد.

بر این اساس، از دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد دعوت شده است تا در تبلیغ و ترویج اخبار بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت(ع) در ایام ثبت‌نام و برگزاری این رویداد مهم قرآنی و دانشگاهی مشارکت داشته باشند.

دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح می‌توانند در قالب کار دانشجویی در این اقدام قرآنی ثبت‌نام کنند؛ مهلت ثبت‌نام ۳۰ آذرماه اعلام شده است و دانشجویان علاقه‌مند مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۳۳۸۱۶۵۷۸ ارسال کنند.

یادآور می‌شود، ثبت‌نام دانشگاهیان علوم پزشکی استان در بخش‌ها و رشته‌های مختلف بیست‌وهشتمین دوره‌ جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت آغاز شده است و تا ۳۰ دی‌ماه از طریق سایت مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به نشانی quran.behdasht.gov.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha