حاکمان کشورهای اسلامی بدون شعارهای توخالی به وظیفه خود در قبال غزه عمل کنند
کد خبر: 4188718
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
قالیباف در نطق پیش از دستور:

حاکمان کشورهای اسلامی بدون شعارهای توخالی به وظیفه خود در قبال غزه عمل کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به استمرار جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه، خطاب به سران کشورهای اسلامی و عربی، گفت: شما در پیشگاه ملت‌های مسلمان در آزمون تاریخی قرار دارید و باید بدون شعارهای توخالی با اقدامات عملی وظیفه دینی، انسانی و ملی خود را انجام دهید.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، سه‌شنبه 28 آذر، مجلس شورای اسلامی، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: از همه محبین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که مراسم عزای ام‌المؤمنین(س) را با شکوه هر چه تمام‌تر برپا داشتند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: همچنین ضروری است استمرار جنایت‌های ضد انسانی رژیم صهیونیستی کودک‌کش علیه مردم بی‌گناه غزه را محکوم کنم و به جبهه غرب به رهبری آمریکا که با تمام ظرفیت رسانه‌ای، مالی، نظامی و دیپلماتیک به پشتیبانی از این جنایت‌ها ادامه می‌دهد، یادآوری کنم که باید تجربه این روزها به شما ثابت کرده باشد که افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی به تاریخ پیوسته است و همه حمایت‌های شما نخواهد توانست این رژیم را از باتلاقی که در آن گرفتار شده است، نجات دهد.

رسوایی فراگیر جهانی غرب با ادامه حمایت از رژیم صهیونیستی  

قالیباف تأکید کرد: ادامه این منش ضد انسانی، رسوایی فراگیر جهانی برای شما رقم خواهد زد به گونه‌ای که حتی نزد ملت‌های خود بی‌آبرو خواهید شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به حاکمان و رؤسای کشورهای اسلامی و عربی گفت: شما در پیشگاه ملت‌های مسلمان در آزمون تاریخی قرار دارید و باید بدون شعارهای توخالی با اقدامات عملی وظیفه دینی، انسانی و ملی خود را انجام دهید.

وی یادآور شد: متأسفانه باید تصریح کنم که تاکنون در این آزمون سربلند بیرون نیامدید که امیدوارم در روزهای پیش رو با اقداماتی مؤثر گذشته را جبران کنید.

ضرورت تجهیز پاسگاه‌های مرزی 

قالیباف با اظهار تأثر فراوان از جنایت تروریستی حمله به مقر انتظامی در شهرستان راسک و شهادت و مجروحیت جمعی از کارکنان غیور فراجا گفت: اینجانب این حادثه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهی انتظامی، فرماندهان و کارکنان جان بر کف فراجا، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و خانواده‌های معزز آن شهیدان والامقام، تسلیت و تعزیت می‌گویم.

رئیس مجلس بیان کرد: علاوه بر آنکه لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی به فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند و مسببین این حادثه از عاملین و آمرین را به مجازات برسانند.

وی تصریح کرد: ضروری است اقدامات لازم جهت تجهیز پاسگاه‌های مرزی و جلوگیری از تکرار اینگونه جنایت‌ها صورت پذیرد.

قالیباف اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن رسیدگی به نحوه شناسایی و مجازات مسببین این جنایت، گزارشی از امکانات و تجهیزات لازم جهت تقویت امکانات دفاعی مقرهای انتظامی مرزی را ارائه کند.     

      

  

              

انتهای پیام
captcha