ضرورت بسترسازی برای کنشگری نوجوانان در روایت دستاورد‌های انقلاب اسلامی
کد خبر: 4190479
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل تاکید کرد؛

ضرورت بسترسازی برای کنشگری نوجوانان در روایت دستاورد‌های انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در جلسه هماهنگی برنامه‌های بنیاد ملی نوجوان و پسران آوینی بر ضرورت ایجاد زمینه برای کنش‌گری نوجوان در روایت دستاورد‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

ضرورت بسترسازی برای کنشگری نوجوانان در روایت دستاورد‌های انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل، هفتم دی ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های بنیاد ملی نوجوان و پسران آوینی بر ضرورت ایجاد زمینه برای کنش‌گری نوجوان در روایت دستاورد‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

جعفرزاده افزود: جشنواره روایت پیشرفت یکی از برنامه‌هایی است که با هدف ایجاد زمینه برای کنشگری نوجوان در روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

در این جلسه حجت‌الاسلام مهدی نقدی، مسئول مجمع پسران نوآوینی استان اردبیل در سخنانی به تبیین نحوه اجرای جشنواره روایت پیشرفت پرداخت و گفت: این جشنواره ویژه پسران متوسطه اول و دوم با عنوان روایت پیشرفت با همکاری پسران نوآوینی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری دوره توانمندسازی رسانه استانی برای نوجوانان کنشگر و جشنواره گفتمان رسانه‌ای هنر آوین از دیگر برنامه‌های مجمع پسران نوآوینی استان اردبیل است.

گفتنی است، پسران نوجوان علاقمند برای شرکت در جشنواره روایت پیشرفت می‌توانند آثار خود را با محوریت بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های کشور در قالب ویدئوکست، پادکست، اجرای تلوزیونی، رادیو پیشرفت یا نماهنگ موشن گرافی تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ به آدرس noavin_ardabil@ دبیرخانه جشنواره گفتمان رسانه‌ای هنرنوآوین ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha