تجهیز 70 درصد شعب اخذ رای در سمنان به تجهیزات الکترونیکی و برخط
کد خبر: 4190954
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

تجهیز 70 درصد شعب اخذ رای در سمنان به تجهیزات الکترونیکی و برخط

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه ۷۰ درصد شعب اخذ رای استان به لحاظ تجهیزات الکترونیکی و برخط مورد آزمایش قرار گرفته گفت: کاستی‌های احتمالی در این راستا رفع می‌شوند.

احمد ریواده رئیس ستاد انتخابات استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد ریواده، رئیس ستاد انتخابات استان،  شب گذشته، 9 دی با بیان اینکه بستر برگزاری انتخابات در استان از ۲۵ فرآیند ابلاغی ستاد انتخابات کشور ۲۴ فرآیند ۱۰۰ درصد الکترونیک خواهد بود گفت: فراهم آوردن فضای الکترونیک در اقصی نقاط استان یکی از دغدغه‌های ستاد انتخابات استان است که در این راستا تصمیماتی در این حوزه اخذ شده و تجهیزات مورد نیاز برای شعب نیز فراهم آمده است.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد انتخابات استان پیگیر تجهیز و تست تجهیزات شعب اخذ رأی است که در این راستا ۷۰ درصد تست‌های مورد نیاز شعب اخذ رأی در استان انجام شده تا بتوانیم کاستی‌های احتمالی را شناسایی و رفع کنیم.

ریواده با اشاره به اینکه تا هفته آتی ۱۰۰ درصد شعب اخذ رأی در استان به لحاظ زیرساخت برخط، مورد آزمایش قرار خواهند گرفت، یادآور شد: لوازم مورد نیاز برگزاری انتخابات و شعب اخذ رأی و نیازهای آنها نیز توسط کمیته پشتیبانی تأمین خواهد شد.

انتهای پیام
captcha