جنایات تروریستی توسط هر انسان آزاده‌ای محکوم خواهد شد
کد خبر: 4192029
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

جنایات تروریستی توسط هر انسان آزاده‌ای محکوم خواهد شد

رئیس شورای شهر گرگان ضمن تسلیت به مردم شریف ایران و ایام شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و سردار موسوی از شهدای مقاومت، گفت: حوادث تروریستی در کرمان توسط هر انسان آزاده‌ای محکوم شده و قابل پذیرش نیست.

عیسی مهری، رئیس شورای شهر گرگانعیسی مهری، رئیس شورای شهر گرگان در گفت‌ و گو با ایکنا از گلستان ضمن تسلیت به مردم شریف ایران و ایام شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و سردار موسوی از شهدای مقاومت و همچنین شهدا حادثه تروریستی کرمان، گفت: این حوادث توسط هر انسان آزاده‌ای محکوم شده و قابل پذیرش نیست.

رئیس شورای شهر گرگان با بیان‌اینکه «مارا بکشید، ملت ما بیدارتر می‌شوند»، اظهار کرد: خدای حق متعال نیز در قرآن وعده صدقی داده و آن این است که مظلومان عالم بر مستکبران پیروز خواهند که ان شالله به ‌زودی شاهد این اتفاق باشیم.

مهری با اشاره به اینکه همواره دو پرچم در جامعه اسلام شیعه وجود دارد، ادامه داد: دو پرچم سرخِ شهادت و پرچم سبزِ انتظار در هیچ برهه‌ای از تاریخ اسلام این پرچم‌ها بر زمین نخواهد نشست و همه دشمنان کوردل و بزدلان عالم مطمئن باشند که مردم ما و کشور ما با این شهدا بیدارتر خواهند شد.

رئیس شورای شهر گرگان «حقوق بشر» را ابزاری در دست مستکبران عالم دانست و گفت: در حوادث سال‌های گذشته که همه ایادی استکبار داخلی و خارجی هزینه‌هایی را به کشور تحمیل کردند، امروز در برابر این جنایات سکوت کرده و حقوق بشر آنان نیز در ارتباط با تطمیع، ظلم و استکبار بر ملت‌های مظلوم عالم است.

انتهای پیام
captcha