حضور فعالان قرآنی کشور سوریه در مؤسسه کشوری مهد قرآن
کد خبر: 4192801
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

حضور فعالان قرآنی کشور سوریه در مؤسسه کشوری مهد قرآن

جمعی از بانوان مؤسسات قرآنی مردم نهاد کشور سوریه در مؤسسه کشوری مهد قرآن حضور یافته و با مسئولان این مؤسسه دیدار و گفت‌وگو داشتند.

حضور فعالان قرآنی کشور سوریه در مؤسسه کشوری مهد قرآنبه گزارش ایکنا، حضور بانوان مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد کشور سوریه در مؤسسه کشوری مهد قرآن  با هدف آشنایی آنها با شیوه‌ها و روش‌های آموزشی این مؤسسه صورت گرفت.

سیدمحمود چاوشی، مدیرعامل مؤسسه کشوری مهدقرآن، سیدمهدی سیف، عضو هیئت علمی و محمود کریمی، معاون آموزش این مؤسسه در این دیدار ضمن معرفی ابعاد ساختاری مؤسسه کشوری مهد قرآن به عنوان نخستین مرکز مردم‌نهاد کشوری، تربیت ده‌ها هزار حافظ نوجوان، جوان را از جمله دستاوردهای فعالیت این مؤسسه بیان کردند.

ارائه اطلاعات مبنی بر شکوفایی چهارهزار حافظ کل قرآن در شعب و کانون‌های مهد قرآن در سراسر کشور، بیان روش‌ها و محتوای آموزشی حفظ و مفاهیم قرآن در این مؤسسه از جمله دیگر توضیحات مسئولان مؤسسه کشور مهد قرآن به میهمانان سوری بود.

بانوان فعال قرآنی سوری که در این دیدار حضور داشتند از استان‌های حمص، لاذقیه و دمشق بودند و پس از توضیحات مسئولان مهد قرآن، بر هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مراکز قرآنی مردم‌نهاد  ایران تأکید کردند.

همچنین زهرا صریحی‌نژاد و فاطمه شیرازی از حافظان کل عضو مهد قرآن که در این جلسه حضور داشتند به بیان نکات آموزشی پرداختند.

انتهای پیام
captcha