انتخابات شوراهای جهادی در 543 نقطه کشور برگزار شد
کد خبر: 4194232
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

انتخابات شوراهای جهادی در 543 نقطه کشور برگزار شد

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور از برگزاری مرحله شهرستانی انتخابات شوراهای جهادی در 543 نقطه کشور خبر داد.

محسن درستکار

حجت‌الاسلام محسن درستکار، رئیس مجمع عالی جهادگران کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا، با اشاره به آیه شریفه «وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ» اظهار کرد: با توجه به پایان سومین دوره دوسالانه شوراهای جهادی بسیج سازندگی در کشور، چهارمین دوره انتخابات شوراهای جهادی کشور (مرحله شهرستانی) با رویکرد جدید در 543 نقطه از کشور برگزار شد.

درستکار در ادامه سخنان خود بیان کرد: در این انتخابات با اصلاحیه‌ای که به نظام‌نامه وارد شد، با دستورالعمل اجرایی متقن، انتخابات به صورت دقیق، منظم و با صیانت کامل از طرف مجمع عالی جهادگران کشور برگزار شد. 

وی با بیان اینکه برای برگزاری این مرحله از انتخابات شوراهای جهادی فراخوان کلی داده شد، اظهار کرد: با برگزاری این انتخابات در هر منطقه برای گروه‌های جهادی تعداد 9 نفر به عنوان اعضای اصلی که منتخبان گروه‌های جهادی هستند، دو نفر به عنوان مسئول قرارگاه منطقه‌ای و نماینده ادوار و 13 نفر به عنوان مسئولان کارگروه‌های تخصصی به بسیج سازندگی معرفی شدند.

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور با بیان اینکه به زودی انتخابات هیئت رئیسه مجامع استان‌ها نیز آغاز خواهد شد، تصریح کرد: رویکرد اصلی شوراهای جهادی، مطالبه‌گری، سیاستگذاری، هدایت و صیانت از گروه‌های جهادی است. 

درستکار تصریح کرد: ضمن عرض خدا قوت به جهادگران و افسران جنگ ترکیبی و شناختی، که طی دو سال مجاهدانه و با خدمت صادقانه به ولی‌نعمتان خود شبانه‌روز مشغول خدمت‌رسانی بوده‌اند، آرزوی توفیق روزافزون را برای شوراهای جدید در اقصی‌نقاط کشور از درگاه احدیت مسئلت می‌کنیم. ان‌شاء‌الله که با تأسی از منویات مقام معظم رهبری و با حرکت عمومی مردمی برای رفع فقر و محرومیت، موفق و مؤید باشند.

انتهای پیام
captcha