هدف دشمنان قطع ارتباط جوانان از نماز است
کد خبر: 4194429
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نیروی زمینی ارتش:

هدف دشمنان قطع ارتباط جوانان از نماز است

سرتیپ دوم احمد اکبری گفت: هدف دشمنان و بدخواهان ایران قطع ارتباط جوانان از نماز و ارتباط با خدا است، زیرا جوانی که نماز می‌خواند به گناه آلوده نمی‌شود.

سرتیپ دوم احمد اکبری فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نیروی زمینی ارتشبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرتیپ دوم احمد اکبری، فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نیروی زمینی ارتش، امروز، 27 دی‌ماه، در اختتامیه اجلاسیه سراسری نماز که در پادگان ثامن‌الائمه(ع) مشهد به میزبانی گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: نماز یادآور بسیاری از اصول دین است و پیامبر اکرم(ص) به اقامه نماز اهمیت زیادی می‌دادند.

وی با بیان اینکه نماز از راه‌های رسیدن به خداست، ادامه داد: کسی که با خدا خلوت می‌کند از دنیا کنده می‌شود و به فرموده پیامبر(ص) نماز معراج مؤمن است.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا بیان کرد: انسان برای عبادت آفریده شده است در نتیجه هر کاری که انسان برای خدا انجام می‌دهد، عبادت است و اگر هدف از علم‌آموزی و جمع‌آوری اطلاعات، عبادت نباشد پس فرق جامعه اسلامی ما با بقیه دنیا چه چیزی است؟

اکبری گفت: می‌توانیم در نماز تمام مسائل تربیتی جامعه و فرزندان خود را پیدا کنیم، برای نمونه نماز مردمی بودن را به ما یاد می‌دهد، تمام افراد جامعه اعم از کسبه یا فقرا می‌توانند در نماز شرکت کنند و هیچ فرقی بین مردم نمی‌گذارد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی گسترده دشمنان علیه کشورمان به ویژه نسل جدید، یادآور شد: هدف دشمنان و بدخواهان ایران قطع ارتباط جوانان از نماز و ارتباط با خدا است، زیرا جوانی که نماز می‌خواند به گناه آلوده نمی‌شود.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا تصریح کرد: شاخصه‌ها و ویژگی‌های تدین و دینداری به‌صورت فطری در جوانان ما وجود دارد، اما تهاجم گسترده فرهنگی دشمن در این موضوع اثرگذار بوده و بر جوانان ما تأثیر گذاشته است، ما باید با تأثیرگذاری بر جوانان، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

اکبری گفت: نماز به تنهایی فایده‌ای ندارد بلکه باید کاری کنیم که خروجی نمازهای ما بالا بردن قدرت تحلیل سیاسی و بصیرت افزایی جوانان باشد. اگر نماز با بصیرت همراه نباشد، نمازخوان‌ها جلوی انقلاب می‌ایستند، اتفاقی که در جریان قیام عاشورا شاهد آن بودیم.

انتهای پیام
captcha