سومین اجلاس منطقه‌ای رؤسای ستاد اقامه نماز منطقه ۲ کشور برگزار شد
کد خبر: 4194532
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
در کرمان

سومین اجلاس منطقه‌ای رؤسای ستاد اقامه نماز منطقه ۲ کشور برگزار شد

سومین اجلاس منطقه‌ای رؤسای ستاد اقامه نماز منطقه ۲ کشور به میزبانی کرمان روز گذشته برگزار شد.

سومین اجلاس منطقه‌ای رؤسای ستاد اقامه نماز منطقه ۲ کشوربه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عربپور، مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمان از برگزاری سومین اجلاس منطقه‌ای رؤسای ستاد اقامه نماز منطقه ۲ کشور به میزبانی کرمان خبر داد و گفت: این اجلاس با حضور رؤسای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی) روز گذشته، ۲۷ دی‌ماه در کرمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه پیرامون سی‌امین اجلاسیه نماز به میزبانی زنجان و پیام رهبر معظم انقلاب به این اجلاس تبادل نظر و راهکارهایی برای عمل به بیانات معظم‌له مطرح شد، افزود: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه استفاده از فرصت ماه رجب، شعبان و رمضان برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه بود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت ایام اعتکاف برای ترویج نماز به‌ویژه در بین دانش‌آموزان، اجرای طرح نماز و مهدویت در قالب مسابقات، گفتمان و... هم‌زمان با ماه شعبان، اجرای برنامه‌های متعدد مانند تفسیر آیات مرتبط با نماز، توجه به نماز در روستاها، سخنرانی با موضوع نماز و اجرای مسابقات در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه‌های پیشنهادی برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه بود.

انتهای پیام
captcha