محمد علی الحوثی: یمن عملیات دریایی خود را متوقف نمی‌کند
کد خبر: 4195415
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

محمد علی الحوثی: یمن عملیات دریایی خود را متوقف نمی‌کند

عضو شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: عملیات دریایی یمن برای جلوگیری از نسل‌کشی و محاصره مردم غزه بوده و یمن عملیات دریایی خود را متوقف نمی‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، در پی حمله هوایی جدید آمریکایی ـ انگلیسی شب گذشته، 2 بهمن به مناطق مختلف صنعا پایتخت یمن، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی گفت: هدف قراردادن جدید، تلاش جدیدی برای منصرف کردن یمن از حمایت غزه است.

الحوثی تأکید کرد که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها باید درک کنند ما در زمان واکنش قرار داریم و تسلیم شدن در قاموس مردم ما وجود ندارد.

محمد علی الحوثی گفت: هدف‌گیری آمریکایی‌ ـ انگلیسی تلاش جدیدی برای دلسرد کردن یمن از حمایت از غزه و توقف عملیات دریایی آن است که محقق نشده است.

از سوی دیگر، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی در جنبش انصارااله گفت: هرچقدر حجم بمباران ادامه داشته باشد، عملیات نظامی ما علیه اسرائیل تا ادامه نسل‌کشی در نوار غزه ادامه خواهد داشت.

در چهار حمله جدید آمریکایی ـ انگلیسی، پایگاه هوایی الدیلمی در شمال صنعا هدف قرار گرفت و چهار حمله به اردگاه الحفا در شرق، دو حمله به اردوگاه خشم البکره در منطقه صرف در شمال شرقی صنعا انجام شد.

بر اساس این گزارش منطقه البرح در شهرستان مقبنه واقع در استان تعز در جنوب غربی یمن نیز هدف حمله جنگنده‌های آمریکا و انگلیس قرار گرفته است.

دولت‌های آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا، هلند و بحرین در بیانیه‌ای مشترک گفتند که ۸ پایگاه نظامی جنبش انصارالله یمن را هدف حمله قرار دادند.

انتهای پیام
captcha