بیش از 71 میلیارد تومان در طرح قرار دوازدهم در البرز اجرای نیت شد
کد خبر: 4196344
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

بیش از 71 میلیارد تومان در طرح قرار دوازدهم در البرز اجرای نیت شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: طی دو سال گذشته در طرح قرار دوازدهم بالغ بر 71 میلیارد و 335 میلیون تومان از محل درآمد موقوفات، اجرای نیت شد.

طرح قرار دوازدهم

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: از زمان اجرای طرح قرار دوازدهم و با هدف اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش بیش از 71 میلیارد و 335 میلیون تومان هزینه شده است. 

وی افزود: حدود دو سال از آغاز اجرای طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه استان می‌گذرد و طی این مدت 70 هزار بسته معیشتی با اجرای این طرح بین نیازمندان توزیع شده است. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز ر خصوص فلسفه اجرا و نامگذاری این طرح گفت: این طرح قراری است بین خانواده اوقاف و امور خیریه شامل کارکنان امنای بقاع متبرکه و اصحاب وقف با امام زمان (عج) تا در روز دوازدهم هر ماه بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

دشتکی یادآور شد: به برکت اجرای این طرح، خدمات اجتماعی خوبی از جمله بسته‌های جهیزیه در کنار بسته‌های معیشتی به اقشار نیازمند کمک شده و از این طریق علاوه بر اجرای دقیق نیات واقفین خیراندیش و بهره‌مندی جامعه هدف واقعی از برکات وقف، آثار و برکات وقف برای افراد مختلف مشهودتر است و اعتمادسازی بیشتری نسبت به سنت حسنه وقف صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha