نجباء: گریبان اشغالگران را رها نمی‌کنیم
کد خبر: 4196370
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

نجباء: گریبان اشغالگران را رها نمی‌کنیم

جنبش مقاومت اسلامی عراق(نُجَباء) اعلام کرد که با همه ابعاد حضور و مداخله آمریکا مخالف است و حتی اگر نظامیان اشغالگر از عراق خارج شوند، مقاومت در مرحله بعدی به سراغ سایر زوایای نفوذ دشمن در این کشور خواهد رفت.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها و فرا رسیدن روز شهید مقاومت، ضمن تجلیل از فداکاری‌های قهرمانانه بانوی صبر و حماسه، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

جنبش نُجَباء در این بیانیه بر سه مطلب به شرح ذیل تأکید کرد:

یک) ما به عملیات نظامی خود در پاسخ به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد و تا پیروزی و اخراج آخرین سرباز بیگانه از سرزمین‌مان، متوقف نخواهیم شد.

ملاک ما تحقق عقب‌نشینی در میدان به‌طور واضح و واقعی است، پس به وعده‌هایی از قبیل برنامه‌ریزی برای عقب‌نشینی و سایر دروغ‌های اشغالگران اعتنا نمی‌کنیم.

دو) دیدگاه مقاومت درباره همه اَشکال حضور آمریکایی‌ها یکسان است و همچنین در رابطه با استقلال عراق و رهایی کشور از وابستگی به آمریکایی‌ها و کمک‌ها و تسلیحات آمریکایی، چشم‌انداز روشنی دارد.

پس مقاومت حتی اگر مأموریت اخراج آمریکایی‌ها از عراق را به پایان برساند، از نفوذ و تسلط آنان بر ارکان دولت و دخالت سفارت آمریکا غافل نخواهد بود و در صدد لغو برخی توافقنامه‌ها و مصوبه‌های تحمیلی اشغالگران برخواهد آمد.

از جمله این قوانین، مصوبه‌ای است که سازمان رسانه و ارتباطات را به همکاری با سفارت آمریکا وامی‌دارد، یا آنچه که نیروهای آمریکایی را بر فرماندهی عملیات مشترک مسلط ساخته و صدور مجوز ورود فرماندهان عراقی را به آنان سپرده است. همچنین مداخله و چنبره شرکت‌های وابسته به اشغالگران بر برق، حریم و ناوبری هوایی، قراردادهای نظامی و تسلیحات راهبردی و...

سه) خائنانی که دین، شرف و باور خود را به اشغالگران فروخته‌اند، باید پیش از تکرار سناریویی مشابه افغانستان، فکری به‌حال خود کنند؛ چراکه یا به‌شکلی شرم‌آور از اینجا فراری می‌شوند، یا می‌مانند و به‌زودی تقاص پس می‌دهند.

به‌ویژه کسانی که با اشغالگران در ارتباط مستقیم هستند و منافعشان به ادامه حضور دشمن در کشور گره خورده است. اینها مزدور و ذینفع قراردادهای ننگین‌اند و به همین دلیل مسئولان عراقی را می‌ترسانند و خروج اشغالگران را خطری برای کشور جلوه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha