افزایش ۱۴ رشته به دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی
کد خبر: 4196652
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

افزایش ۱۴ رشته به دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی

رئيس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از افزایش ۱۴ رشته به رشته‌های این دانشگاه طی سال آینده خبرداد.

جواد شاهین فر، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، جواد شاهین‌فر، رئيس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی امروز ۹ بهمن ماه در نشست خبری اظهارکرد: با همت و پیگیری همکاران این مجموعه، تیپ این دانشگاه از سطح سه به سطح دو ارتقاء یافته و مباحثی اعم از مجازی سازی، بین المللی و هوشمندسازی به شدت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به پذیرش دانشجو در دو رشته دستیاری داخلی و دستیاری جراحی در بیمارستان امام علی (ع)، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده پذیرش دانشجو در چهار رشته کارشناسی ارشد شامل مراقبت‌های ویژه، بهداشت عمومی مستقل و داخلی جراحی انجام می‌شود.
 
شاهین فر با اشاره به افزایش ۱۴ رشته جدید برای سال‌های آینده، یادآورشد: به منظور ایجاد این رشته‌ها گام های اولیه برداشته شده و بسترهای لازم فراهم شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه در این دانشگاه بیشتر به سمت افزایش تحصیلات تکمیلی و تخصص‌های مختلف هستیم، گفت : با توجه به پذیرش هیات علمی در این دانشگاه، مقرر است از سال آینده ۲۷ عضو هیات علمی به جرگه خدمت در این مجموعه بپیوندند.
 
شاهین فر در خصوص نبود شیرخشک در داروخانه‌های بجنورد، یادآورشد: وظیفه دانشگاه علوم پزشکی در استان پیگیری برای فراهم کردن شیرخشک در استان بوده که خوشبختانه هم اکنون شیرخشک به اندازه کافی وجود دارد اما چالشی بین بیمه‌ها و داروخانه‌ها برای عرضه به قیمت قدیم و جدید وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه به هر کد ملی ۱۰ شیرخشک به قیمت قدیم و ۱۰ شیرخشک نیز به قیمت جدید عرضه می‌شود، افزود: بیمه‌ها باید برای پرداخت مابه و تفاوت این موضوع شفاف سازی کنند.
 
به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، امروز خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان بازدید کردند.
انتهای پیام
captcha