خدمت‌رسانی مواکب مردمی مهاجرین قم سرآمد کشور است
کد خبر: 4196692
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری:

خدمت‌رسانی مواکب مردمی مهاجرین قم سرآمد کشور است

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: تجربه خدمت‌رسانی مواکب مردمی مهاجرین قم سرآمد کشور است. در همین راستا بیش از ۷۰ موکب غیرایرانی از ملل مختلف جهان در برپایی کنگره بزرگ بین‌المللی خدمت‌رسانی ملل مختلف جهان در ایام نیمه شعبان ثبت‌نام کرده‌اند.

علی‌اکبر زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداریبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، علی‌اکبر زارعی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، در نشستی که شامگاه ۸ بهمن‌ماه، در سالن جلسات ستاد مردمی اجتماعات مهدوی برگزار شد، با بیان افتخارآفرینی مواکب مردمی مهاجرین در رویداد‌های مهم مذهبی اعم از نیمه شعبان، عید غدیر و دهه کرامت، گفت: حضور مؤثر و تأثیرگذار مهاجرین غیر ایرانی در جشن‌های نیمه شعبان قم درخشان است.

وی با اشاره به ضرورت اهتمام همه خادمین امام زمان(عج) به رعایت قوانین و مصوبات ابلاغی ستاد نیمه شعبان، بیان کرد: مواکب مردمی مهاجرین به مسائل امنیتی و حفاظتی در خدمت‌رسانی به زائرین نیمه شعبان توجه ویژه داشته باشند.

زارعی با اشاره به جایگاه ویژه و ظرفیت‌های بی‌نظیر قم در حوزه‌های فرهنگی مذهبی، گفت: تجربه خدمت‌رسانی مواکب مردمی مهاجرین قم سرآمد کشور است. در همین راستا بیش از ۷۰ موکب غیرایرانی از ملل مختلف جهان در برپایی کنگره بزرگ بین‌المللی خدمت‌رسانی ملل مختلف جهان در ایام نیمه شعبان ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری با بیان اینکه این جشن بزرگ بین‌المللی نمایش اقتدار اسلام و فرهنگ ناب مهدویت در ملل مختلف جهان است، گفت: جامعه مهاجرین ارادت و اعتقاد قلبی عمیقی به آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی دارند، درخشش و تبلور حمایت‌های مهاجرین از اهداف والای انقلاب اسلامی، اهداء بیش از هزار و 34 شهید غیر ایرانی از ملل مختلف از استان قم است.

انتهای پیام
captcha