اجرای بیش از 30 برنامه‌ قرآنی همزمان با دهه فجر در مدارس البرز
کد خبر: 4196821
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

اجرای بیش از 30 برنامه‌ قرآنی همزمان با دهه فجر در مدارس البرز

رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش البرز گفت: امسال همزمان با سالروز پیروزی انقلاب بیش از 30 برنامه قرآنی در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

قرآن کریم

هادی خان‌محمدی، رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی زمینه‌ساز حضور قرآن کریم در تمام مناسک زندگی فردی و اجتماعی شد، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب در عصر ما امام خمینی(ره) قیام قرآنی را عینیت بخشید، به‌طوری که عمل به قرآن به‌عنوان بزرگترین موهبت در جامعه محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل زمینه‌ساز فعالیت‌های قرآنی، آموزشی و فرهنگی شد، افزود: امسال همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 30 عنوان برنامه قرآنی شامل پویش، مسابقات قرآنی و تقدیر از دانش‌آموزان فعال قرآنی در مدارس استان برگزار می‌شود.

خان‌محمدی به برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن دانش‌آموزی و گفتمان‌های قرآنی به فضاسازی با بهره‌گیری از آیات قرآن در سطح مدارس در طول این ایام و برپایی ایستگاه‌های قرآنی در طی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اشاره کرد و گفت: در طول این مدت طرح «مهدی‌یاوری» با حضور دانش‌آموزان در مدارس استان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در پایان ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب دانست و اظهار کرد: در کنار اجرای برنامه‌های قرآنی چندین برنامه با موضوع جهاد تبیین هم در مدارس اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha