بیش از ۴ هزار برنامه در ایام دهه فجر اجرا می‌شود
کد خبر: 4196992
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

بیش از ۴ هزار برنامه در ایام دهه فجر اجرا می‌شود

ملک شاهکویی، آگاهی‌بخشی به نسل جوان و آشنایی با دستاوردهای انقاب اسلامی را امری مهم تلقی کرد و گفت: چهار هزار و 910 برنامه توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج برای بصیرت‌افزایی پیش‌بینی شده است.

علی ملک شاهکویی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی ملک شاهکویی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان امروز، 10 بهمن‌ماه در نشست خبری با کمیته خبری فجر گلستان که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، گفت: چهار هزار و 910 برنامه توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به شعار محوری جشن دهه فجر «جشن ملی با مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن»، اظهار کرد: شعار بسیج و سپاه برای مجموعه برنامه‌هایی که در دستور کار قرار داده است، «ایران قوی و حضور حداکثری» است.

ملک شاهکویی، انتخابات پیش رو را حساس و مهم برشمرد و افزود: در 11 اسفند ماه بزرگ‌ترین انتخابات ملی، یعنی انتخابات مجلس و انتخابات خبرگان رهبری را در پیش داریم، لذا باید تمامی برنامه‌ها حول این مسئله سوق داده شوند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر در 7 سرفصل و با 53 برنامه شاخص در ایام 12 الی 22 بهمن ماه اجرا می‌شود، ادامه داد: فضاسازی تبلیغی و فرهنگی، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری نشست‌های تبیینی، پیاده‌روی خانوادگی، گذرگاه انقلاب، قاب دوازدهم و پرچم افتخار از جمله این سرفصل‌ها خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تأکید بر اینکه با مقایسه ایران دیروز و ایران امروز، باید نسل جدید را از دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه کنیم، افزود: 7 برنامه بسیج دانش‌آموزی در دهه فجر شامل آیین نواختن زنگ انقلاب، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری در ۲۲ بهمن در گرگان، جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رأی اولی‌ها، و برگزاری تریبون آزاد در دبیرستان‌ها از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

ملک شاهکویی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۶۲۵ پروژه بسیج سازندگی با اعتبار ۱۶۷ میلیارد تومان با همکاری سپاه، گروه‌های جهادی و خیران اجرایی شده است، گفت: در سال جاری نیز ۸۵۰ هزار بسته مؤمنانه، ۶۴۳ تجهیزیه و ۳۱ هزار بسته لوازم‌التحریر در استان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha