۳۸۸ ویژه‌برنامه دهه فجر در مینودشت برگزار می‌شود
کد خبر: 4196998
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مینودشت:

۳۸۸ ویژه‌برنامه دهه فجر در مینودشت برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام میررسولی با تأکید بر اینکه در آستانه جشن‌های انقلاب اسلامی هستیم، گفت: ۳۸۸ برنامه فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و ورزشی در ایام دهه فجر در شهرستان مینودشت اجرا می‌شود.

سید مهدی میررسولی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مینودشتبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی میررسولی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مینودشت، در نشست خبری با کمیته خبری فجر که روز گذشته، ۱۰ بهمن ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: وجود رسانه و خبرنگاران سبب شده تا اخبار از مرز روستا و شهر عبور کرده و به دهکده جهانی منتقل شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مینودشت با بیان اینکه در عملیات چله انقلاب اسلامی ویژه دهه فجر، برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته‌ است، اظهار کرد: نشر خوبی‌ها با هدف معرفی انسان‌های خوب و کارهای خوب توسط کنشگران فعال فرهنگی و اجتماعی در محلات یکی از این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام میررسولی با اشاره به برگزاری طرح کشوری مهرواره بانو 2 در محلات شهرستان مینودشت، ادامه داد: این طرح توسط بانوان در قالب گروه‌های 30 نفره در صدد رفع مشکلات محله به‌وجود آمده و شهرستان مینودشت با 985 نفر کنشگر فعال فرهنگی رتبه نخست در میان شهرستان‌های استان گلستان را دارد.

وی با تأکید بر اینکه در آستانه جشن‌های انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: انجام فعالیت‌های اجتماعی با حضور مردم بسیار مهم بوده، لذا روایت سنت‌های الهی در پیشرفت جامعه اسلامی و بیان نزدیکی به قله از دیگر برنامه‌های ما در ایام دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مینودشت از 388 برنامه فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و ورزشی در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: امیدآفرینی، استفاده از ظرفیت‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و جهاد تبیین از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

حجت‌الاسلام میررسولی با اشاره به 85 برنامه شاخص در شهرستان مینودشت گفت: یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، محافل انس با قرآن و کرسی تلاوت، گفتمان و تبیین حضور حداکثری، جشن انقلاب در 45 مسجد و جشنواره ویژه دستاوردهای انقلاب اسلامی از عناوین برنامه‌های شاخص است.

انتهای پیام
captcha