انقلاب اسلامی امروز با اقتدار در مقابل استکبار ایستاده است
کد خبر: 4197472
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

انقلاب اسلامی امروز با اقتدار در مقابل استکبار ایستاده است

امام جمعه ملایر با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با اقتدار در مقابل همه کشورهای استکباری ایستاده است، گفت: امام راحل نیز بارها در فرمایشات خود به این موضوع اشاره کرده که این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش خواهد رسید.

امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده، امروز جمعه 13 بهمن ماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: با آمدن حضرت مهدی(عج) حق پیاده و باطل ریشه کن می‌شود.

وی ضمن تبریک چهل و پنجمین بهار آزادی انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به مرحله بالندگی رسیده است، افزود: انقلاب اسلامی با همه مشکلات فشارها و تهدیدها مسیر خود را تا به امروز با اقتدار ادامه داده و نماد استقامت و مبارزه با طاغوت در دنیا است.

خطیب جمعه ملایر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مقدمه‌ساز ظهور امام عصر(عج) است و در روایات ائمه اطهار نیز به این موضوع اشاره شده است و این انقلاب بدون شک به دست صاحب اصلی‌اش خواهد رسید، گفت: رهبر این انقلاب در مسیر حق قرار دارد و ما باید قدر این نعمت را بدانیم و خدا را شکر کنیم که در این عصر زندگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با اقتدار در مقابل همه کشورهای استکباری ایستاده است، تصریح کرد: امام راحل نیز بارها در فرمایشات خود به این موضوع اشاره کرده که این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش خواهد رسید و مقام معظم رهبری نیز در بیاناتشان می‌فرماید که ما در وسط قله قرار داریم و با قله فاصله‌ای نداریم، این نشان از زمینه‌های ظهور در آینده نزدیک است و امروز این توفیق نصیب ما شده است.

ارزنده با تاکید بر اینکه امروز همه ما باید در مسیر ولایت و رهبری حرکت کنیم چرا که مسیر ولایت مسیر روشن و سعادت ما است، گفت: از خصوصیات دیگر این انقلاب این است که این انقلاب در آستانه ظهور جز ابرقدرت‌های جهان خواهد شد و بحمدالله امروز با همه شرایط سخت و تهدیدات دشمن روز به روز از گذشته بالنده‌تر می‌شویم.

وی اشاره کرد: این انقلاب ثمره خون شهدا و فداکاری ملتی است که در برابر ظلم ایستاد، باید قدر این نعمت بزرگ را دانست و آن را خفظ کرد.

امام جمعه ملایر در ادامه بر برگزاری با شکوه جشن‌های دهه فجر تأکید کرد و گفت: در هفته آینده سالروز شهادت امتم موسی کاظم(ع) را داریم که در این روز با توجه به همزمانی با ایام دهه فجر باید مراسم عزاداری در مساجد را داشته باشیم و حرمت ائمه اطهار را حفظ کنیم.

انتهای پیام
captcha