تأمین جهیزیه زوج‌های جوان با اجرای طرح قرار دوازدهم در گیلان
کد خبر: 4197686
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
مدیرکل اوقاف گیلان خبر داد:

تأمین جهیزیه زوج‌های جوان با اجرای طرح قرار دوازدهم در گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه قرار دوازدهم بهمن‌ماه به همت مراکز افق بقاع متبرکه با رویکرد تأمین جهیزیه زوج‌های جوان برگزار شد، گفت: ارزش این اقلام 629 میلیون تومان است.

آستان سید جلال الدین اشرف

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی اوقاف استان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در مراسم طرح قرار دوازدهم که در آستان سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد قرار دوازدهم بهمن‌ماه جاری کمک برای تأمین جهیزیه زوج‌های جوان بوده است.

وی افزود: مراکز افق امامزادگان موفق به تهیه و توزیع اقلامی از قبیل پتو، یخچال، اجاق گاز، بخاری گازی، سرویس چینی به ارزش 629میلیون تومان شدند، در جریان برگزاری این طرح در بقاع متبرکه 982 بسته معیشتی بین افراد کم بضاعت در جوار بقاع متبرکه توزیع شد.

تدینی با بیان اینکه برای تهیه این بسته‌های معیشتی 856 میلیون تومان از محل عواید موقوفات دارای نیات مرتبط با خیرات و کمک‌های مردمی هزینه شده است، گفت: در جریان این مراسم 313 بسته معیتشی به ارزش 469 میلیون تهیه و از طریق مراکز افق بقاع متبرکه و مؤسسات حمایتی در جامعه هدف توزیع شد.

وی بیان کرد: تهیه و توزیع غذای نذری به ارزش 30 میلیون تومان، کمک هزینه ترک اعتیاد به ارزش 25 میلیون تومان و کمک هزینه درمان و خرید دارو به ارزش 40 میلیون تومان از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم امروز بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: در طرح قرار دوازدهم بهمن‌ماه جاری تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی با هزینه270 میلیون تومان تهیه و در اختیار مراکز درمانی گیلان قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha