دعوت شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل سنت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 4198968
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

دعوت شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل سنت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با صدور بیانیه‌ای از ملت شریف ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

دعوت شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل سنت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، بیانیه این شورا به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

(وَالْفَجْرِ * وَلَیالٍ عَشْرٍ * وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ * وَاللَّیلِ إِذا یسْرِ)

دهه فجر یادآور جانفشانی ملت سرافراز ایران برای استقرار حکومت اسلامی و نهادینه‌سازی آرمان سترگ استقلال و آزادی است. توحید کلمه و کلمه توحید گل‌واژه دلدادگان به اسلام عزیز بود که در پرتو رهبری یگانه دوران حضرت امام خمینی(ره)، آرزوی مردم متدین وانقلابی به حقیقت پیوست.

احیای اسلام ناب، رهایی از اسارت شیطانی، اخراج ذلت بار دیو استکبار و فروپاشی رژیم دیکتاتوری و وابسته پهلوی دستاورد خیره کننده انقلاب اسلامی و خروش جاودانه مؤمنان، در قرنی است که شعار نحس «دین افیون توده‌هاست» گفتمان مسلط لیبرالیزم و کمونیزم قرار گرفته بود.

اکنون نیز این راه پر افتخار با پشتکار پیروان صدیق پیامبر خاتم(ص) ادامه و به رغم توطئه‌ها و تلاش‌های شیطانی شبکه صهیونیسم جهانی و آمریکای مستکبر و تروریست، ادامه و تا اهتزاز پرچم توحیدی جمهوری اسلامی ایران بر فراز قله‌های رفیع انسانی دنبال خواهد شد.

عبور پیروزمندانه انقلاب و نظام اسلامی از بحران‌های سخت و پرخطر، پیامد انس عمومی با خدا، امدادهای الهی و میراث گران‌سنگ شهیدان و مرهون وحدت، ایستادگی، پایداری، هوشمندی و هوشیاری ملت ایران حول محور ولایت‌فقیه و پیروی از سیره مستحسن امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

خدای بزرگ را شاکریم که جمهوری اسلامی ایران با همه چالش‌های داخلی و بیرونی ناشی از دشمنی‌ها، فتنه سازی‌ها و بحران‌آفرینی‌های نظام سلطه و استکبار، دستاوردهای سترگ و خیره‌کننده خود در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، دفاعی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی، علم و فناوری و… را در بهار چهل و پنجم انقلاب در معرض افکار عمومی جهانیان قرار داده است.

ملت ایران، استقلال و امنیت خود را در اوج اقتدار و بلوغ بازدارندگی حفظ و دشمنان اصلی خود یعنی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را شتابان در سراشیبی فروپاشی قرار داده و در سایه پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبری عزیز و شجاع، مسیر عزت و سعادت را برگزیده و معنویت، عقلانیت و عدالت را آرمان تمدن سازی قرار داده است

شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان والامقام همه عرصه‌ها دهه فجر امسال را فرصتی تاریخی برای پاسخ قاطع مجدد به دشمنان زبون و خلق حماسه‌ای تماشایی و ماندگار دیگر در عرصه نمایش پای بندی ایرانیان به آرمان‌های بلند انقلاب و تداوم راه امام و شهیدان توصیف و با تأکید بر عزم و اراده منادیان وحدت برای دفاع شجاعانه از انقلاب اسلامی همگان به‌ویژه هموطنان غیور اهل سنت را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و فراخوانده تا بار دیگر نغمه توحیدی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد و ان‌شاءالله زمینه برگزاری انتخاباتِ پرشور مجلس شورای اسلامی و نیز مجلس خبرگان رهبری را فراهم آورند.

انتهای پیام
captcha