نورافشانی بقاع متبرکه البرز در شب نیمه‌ شعبان
کد خبر: 4200230
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

نورافشانی بقاع متبرکه البرز در شب نیمه‌ شعبان

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: مراسم نورافشانی شب نیمه شعبان نیز در اکثر بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: برنامه جشن نیمه شعبان را در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سطح استان برگزار خواهیم کرد‌.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه استان به‌مناسبت نیمه شعبان آذین‌بندی می‌شوند، افزود: مراسم نورافشانی شب نیمه شعبان نیز در اکثر بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اجرا می‌شود.

این مسئول در خصوص جشن شب نیمه شعبان بیان کرد: مراسم بزرگداشت سالروز میلاد امام زمان(عج) همراه با سخنرانی و مولودی‌خوانی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا خواهد شد.

دشتکی توضیح داد: این جشن‌ها با همکاری تعدادی از مبلغان حوزه علمیه استان برگزار می‌شود و مداحی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان همراه با جایزه، اجرای سرود و پذیرایی با شیرینی و شربت نیز جزئی از برنامه‌هاست.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به اینکه همچنین در روز نیمه شعبان همزمان با میلاد ولی‌عصر(عج) کاروان شادی در بقاع متبرکه استان راه‌‌اندازی می‌شود، گفت: در سالروز ولادت حضرت قائم(ع) سخنرانی‌های ویژه با موضوع مهدویت در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی گفت: در کنار این برنامه‌ها طرح قرار دوازدهم که هر ماه در بقاع متبرکه اجرا می‌شود به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت مهدی موعود(عج) به‌صورت ویژه‌تر برگزار خواهد شد و از ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه با تهیه پوشاک برای نیازمندان به‌مناسبت فرارسیدن ایام نوروز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha