عدم شرکت در انتخابات مصداق اخلال در نظام سیاسی اسلام است
کد خبر: 4202431
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

عدم شرکت در انتخابات مصداق اخلال در نظام سیاسی اسلام است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه یکی از معروف‌ترین قواعد فقهی اسلامی وجوب حفظ  حکومت دینی و حرمت اختلال در نظام سیاسی اسلام است، گفت: عدم شرکت در انتخابات مصداق اخلال در نظام سیاسی اسلام است.

سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: یکی از معروف‌ترین قواعد فقهی اسلامی وجوب حفظ  حکومت دینی و حرمت اختلال در نظام سیاسی اسلام است.

وی با اشاره به اینکه رعایت و انجام هر کاری که موجب حفاظت از کیان مسلمین و تأمین امنیت جامعه اسلامی و بقا و استمرار نظام سیاسی اسلام باشد شرعاً واجب است، افزود: هر کاری که به گونه‌ای موجب پراکندگی و از هم گسیختگی جامعه و به خطر افتادن امنیت و استقلال حکومت دینی و تضعیف نظام سیاسی اسلامی در برابر اجانب شود، شرعاً حرام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: از جمله مهم‌ترین عوامل اختلال در نظام سیاسی در زمان کنونی با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی  دشمن، عدم شرکت در انتخابات است که موجب تضعیف نظام سیاسی اسلام می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد بود که حفظ حکومت اسلامی از اهم واجبات است، گفت: این امر واجبی که اهمیتش از فرائض دینی نظیر نماز هم بالاتر است.

حجت‌الاسلام سادات گفت: یکی از ابزارهای مهم به منظور  دفاع از کیان اسلامی و حدود و ثغور جامعه‌  اسلامی شرکت گسترده در انتخابات است که باعث می‌شود نقشه دشمنان برای ضربه زدن به نظام دینی و از هم گسیختگی جامعه اسلامی و تضعیف امنیت و اقتدار ملی نقش بر آب شده وامنیت و اقتدار حکومت اسلامی افزایش و راهکاری مهم در مواجهه با جنگ نرم و ترکیبی دشمنان  به شمار آید.

انتهای پیام
captcha