دعوت دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات
کد خبر: 4202551
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

دعوت دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات

دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان، با صدور بیانیه‌ای، حضور حداکثری در انتخابات را از مصادیق جهاد ارزشمند دانست.

دعوت دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان به مشارکت حداکثری در انتخاباتبه گزارش ایکنا از لرستان، دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان، با صدور بیانیه‌ای، حضور حداکثری در انتخابات را از مصادیق جهاد ارزشمند دانست. متن بیانیه به این شرح است:

«در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دشمنان با توطئه‌های مسموم خویش و با بهره‌گیری تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای، تلاش‌های گسترده در کم اهمیت جلوه دادن دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی دارند و در این عرصه، حداقلی برگزار شدن و کاهش مشارکت مردم در انتخابات از راهبردهای اساسی آنان به شمار می‌آید تا از این طریق و ادعای جدایی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی بر شجره طیبه و درخت تنومند انقلاب خسارت سهمگین وارد نمایند.

دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها همگام با آموزش عالی استان در مسیر نورانی حرکت انقلاب اسلامی به سمت تمدن نوین و در پاسخ به فرامین حکیمانه امامین انقلاب علاوه بر دعوت تمامی مردم فعال و با انگیزه در عرصه سرنوشت ساز انتخابات پیش رو با مجاهدت و کوشش‌های بی‌دریغ، تواصی به حق و تبیین معیارهای انتخاب اصلح از صاحبان فکر و اندیشه، درخواست دارد به راهبردهای چهارگانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در امر انتخابات (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری) اهتمام لازم و روشنگری بایسته را داشته باشند و در این جهاد ارزشمند و مبارک، حضور با نشاط و عزتمندانه‌ای را به نمایش بگذارند.

در شرایط کنونی مخالفان گفتمان انقلاب اسلامی، تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت مؤثر در تعیین نماینده در تراز جامعه دینی و صفوف مستحکم آنان شکاف ایجاد کنند و در صدد ایجاد توطئه در این رزمایش سیاسی و اجتماعی می‌باشند. امید است مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی با حضور تاثیرگذار و انتخاب گزینه های اصلح و نمایندگان مقتدر و کارآمد مدیریتی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی موجبات رشد همه جانبه ایران قوی را فراهم نمایند.»

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برای حضور حداکثری در انتخابات

همچنین، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برای دعوت از مردم شریف لرستان جهت حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، بیانیه‌ای صادر کرد که متن بیانیه به این شرح است:

«با نزدیک‌ شدن به انتخابات ۱۱ اسفندماه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتظار همه از ملت ایران، به ویژه از لرستانی‌های قهرمان این است که در این انتخابات شرکت کنند و حضور فعال و مشارکت حداکثری داشته باشند.

همه ما وظیفه داریم که همدیگر را به خلق این حماسه پرشور و ماندگار دعوت کرده و در یافتن افراد اصلح کمک کنیم.

ان‌شاءالله با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی و دعای خیر شهیدان بتوانیم در این آزمون حساس و تاریخی، سربلند بیرون بیاییم و برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزاییم. انتنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.»

انتهای پیام
captcha