انتخابات تأمین کننده امنیت پایدار ملت ایران است
کد خبر: 4202876
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
حجت‌الاسلام اديانی:

انتخابات تأمین کننده امنیت پایدار ملت ایران است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با بیان اینکه ملت ایران درصدد خلق یک حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی هستند، گفت: انتخابات تأمین کننده امنیت پایدار ملت ایران است.

ادیانیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتظامی، حجت‌الاسلام سيد عليرضا اديانی، رئيس سازمان عقيدتی سياسی انتظامی کشور و سردار حسن کرمی، فرمانده يگان ويژه فراجا با حضور در حسينيه امام خمينی(ره) ستاد فرماندهی انتظامي يگان هاي ويژه انتظامی در پاي صندوق‌های رأی دوازدهمين دوره انتخابات نمايندگان مجلس شورای اسلامی و ششمين دوره نمايندگان مجلس خبرگان رهبری رأی داد.
 
وی اظهار کرد: امروز ملت ايران درصدد خلق يک حماسه بزرگ در تاريخ انقلاب اسلامی هستند که اين رويداد عظيم را خدمت همه سروران عزيز تبريک عرض می‌کنم.
 
رئيس سازمان عقيدتی سياسی انتظامی کشور از انتخابات به عنوان رزمايش بزرگ سياسی نام برد و تصريح کرد: مردم عزيز مثل هميشه با درک درست و صحيحی که از انتخابات دارند آن را مظهر ملی دانسته و اين حضور و انتخاب افراد اصلح راه حل  برون رفت از مشکلات بوده و در عين حال اقتدار آفرين نيز است.
 
وی اظهار کرد: انتخابات تأمين کننده امنيت پايدار ملت ايران است که خود اين امنيت را لمس و درک می‌کنند در همين ساعات اوليه آنچنان که سيد استاد مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزيز (مدظله العالی) فرماندهی معظم عزيز و محبوب نيروهای مسلح و ولی امر مسلمين جهان فرمودند حضور پيدا کنند و از همان ساعات اوليه رأی‌گيری پيش قدم شدند تا با حضوری پرشور به وظيفه شرعی، دينی و قانونی خود عمل کنند يقيناً ملت ايران با اين حضور خود دل همه را بخصوص دل امام عصر و روح مطهر امام(ره) و شهدا را شاد و خرسند خواهند کرد.
 
حجت‌الاسلام اديانی با بيان اينکه امروز مردم با امنيت خاطر در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، اظهار کرد:  اميدوارم با حضور پر شور و گسترده مردم انتخاباتی قوی برگزار شود که اين امر مايه خرسندی همه ملت‌های جهان به ويژه مردم ايران می‌شود و همچنين سیلی محکمی بر صورت دشمنان خواهد بود.
 
وی ضمن تشکر و قدردانی از همه همکاران در مجموعه عظيم انتظامی که از مدت‌ها قبل با انگيزه بالا برای برگزاری يک انتخابات امن، شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و در روز انتخابات دودشادوش مردم پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، گفت: امروز ميهمان رزمندگان دلاور، عزيز و غيور فرماندهی انتظامی يگان‌های ويژه هستيم که از همه همکاران بخصوص اين عزيزان کمال تشکر و قدردانی را به پاس تلاش‌ها و زحماتی که در راستای تأمين نظم و امنيت می‌کشند، داشته و از پروردگار متعال برای تک تک عزيزان در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقيت و سربلندی خواستارم. اگر خدای نکرده کسی عمداً رأی ندهد التزام عملی به اسلام، فرمان ولی امر خود فرماندهی معظم کل قوا نخواهد داشت.
انتهای پیام
captcha