افزایش شهدای غزه به 30 هزار و 631 تن و تداوم بازداشت‌ها در کرانه باختری
کد خبر: 4203686
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
در 151 امین روز جنگ غزه

افزایش شهدای غزه به 30 هزار و 631 تن و تداوم بازداشت‌ها در کرانه باختری

وزارت بهداشت غزه در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد که ۹۷ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیدند و شمار شهدای غزه از آغاز جنایات صهیونیست‌ها از آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۳۰ هزار و ۶۳۱ نفر رسید.

به گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، وزارت بهداشت غزه در ظهر امروز سه شنبه در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که ۹۷ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیدند و شمار شهدای غزه از آغاز جنایات صهیونیست ها از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۰ هزار و ۶۳۱ نفر رسید. 

براساس اعلام این وزارتخانه، ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۰ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه، ۹۷ فلسطینی را شهید و ۱۲۳ نفر دیگر را زخمی کرد.

پایگاه خبری الجزیره نیز امروز سه‌شنبه با اشاره به بمباران اردوگاه النصیرات در جنوب نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی، در گزارشی تصویری از وضعیت فاجعه‌بار بیمارستان شهدای الاقصی خبر داد.

منابع خبری از شهادت یک جوان فلسطینی در نزدیکی نابلس و یورش‌های شبانه به شهرها و شهرک‌های مختلف کرانه باختری خبر دادند.

 نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله ایست‌های بازرسی «سالم» و «دوتان» در شهرک «کفردان» در غرب جنین یورش برده و اقدام به گشت‌زنی در خیابان‌های این شهرک کردند.

از سوی دیگر، نیروهای رژیم اشغالگر صبح امروز سه‌شنبه، 15 اسفند مجدداً ایمان نافع و نیز حنان البرغوثی، اسرای آزاده فلسطینی را از شهرک «کوبر» در شمال رام‌الله در کرانه باختری بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین اقدام به تخریب منزل «عبدالله یحیی مساد» در شهرک کفردان در غرب جنین با بولدوزر کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین سه شهروند فلسطینی را از طولکرم و ده‌ها فلسطینی را در شهرک حمد در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بازداشت کردند.

اشغالگران صهیونیست ضمن ضرب و شتم این افراد، آن‌ها را با کامیون‌هایی به مراکز بازداشت خود منتقل کردند.

قبل از این نیز ده‌ها نفر دیگر در همین منطقه توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده بودند.

حماس: کشورهای اسلامی محاصره غزه را بشکنند

اسامه حمدان، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، از برادران کشورهای همجوار خواست برای شکستن محاصره نوار غزه وارد عمل شوند و تماشاگر نباشند.

از افزایش شهدای غزه به 30 هزار و 631 تا تداوم بازداشت‌ها در کرانه باختری

حمدان همزمان با سخنرانی خود در کنفرانس حمایت از غزه که در بیروت پایتخت لبنان برگزار شد، خواستار حضور مردم در مسجدالاقصی در شهر قدس اشغالی از روز اول ماه مبارک رمضان شد.

رهبر ارشد حماس تهدید رژیم صهیونیستی برای انجام کشتارهای جدید در شهر رفح تاکیدی بر ماهیت جنایتکارانه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی است.

شهادت ۱۷ نوزاد فلسطینی در شمال غزه بر اثر سوء تغذیه

منابع فلسطینی اعلام کردند که ۱۷ نوزاد فلسطینی در بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه بر اثر سوء تغذیه و کم آبی به شهادت رسیدند.

از افزایش شهدای غزه به 30 هزار و 631 تا تداوم بازداشت‌ها در کرانه باختری

پیش‌تر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) ضمن هشدار در مورد افزایش تلفات کودکان فلسطینی در غزه اعلام کرده بود که نگرانی‌ها از مرگ کودکان در غزه به واقعیت تبدیل شد.

انتهای پیام
captcha