قدردانی استاندار یزد از فعالیت پویای رسانه ایکنا + فیلم
کد خبر: 4204473
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

قدردانی استاندار یزد از فعالیت پویای رسانه ایکنا + فیلم

مهران فاطمی با اشاره به فعالیت رسانه ایکنا در استان گفت: مجموعه خبرگزاری ایکنا که محوریت فعالیت‌ها و پوشش اخبار قرآنی را برعهده دارد، در استان بسیار فعال و پویا است و همیشه اخباری که از این رسانه دنبال می‌کنم، در صدر قرار دارد.

مهران فاطمی، استاندار یزدمهران فاطمی، استاندار یزد در جریان بازدید از دهمین نمایشگاه قرآن و عترت در گفت‌وگو با ایکنا گفت: خوشبختانه مجموعه‌ها و اتحادیه قرآنی در استان بسیار فعال هستند و هر ساله که این نمایشگاه در آستانه ماه مبارک رمضان برپا می‌شود، ویترین فعالیت‌ها و محصولات و تولیدات متنوع قرآنی در استان بوده و برای اقشار مختلف قابل استفاده است.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اضافه کرد: امسال به‌عنوان اولین استان و قبل از ماه رمضان این نمایشگاه برقرار شد و امیدوارم مردم با حضور خود در این نمایشگاه از محصولات متنوع و خدمات ارزشمند که ارائه شده نهایت استفاده را ببرند.

استاندار یزد با اشاره به فعالیت خبرگزاری ایکنا در پوشش اخبار استان گفت: مجموعه خبرگزاری ایکنا که محوریت فعالیت‌ها و پوشش اخبار قرآنی را برعهده دارد، در استان بسیار فعال و پویا است و همیشه اخباری که از این رسانه دنبال می‌کنم، در صدر قرار دارد و جا دارد از مجموعه این رسانه به‌ویژه در استان، نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

یادآور می‌شود، دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان از 17 اسفندماه در تالار مرکزی یزد واقع در امامشهر، بلوار امام حسین(ع) برپا شده و از ساعت 16 تا 22 به مدت پنج روز برای بازدید عموم دایر است.

 
خبرنگار: اعظم السادات میرجلیلی 
انتهای پیام
captcha