تخفیف 30درصدی برای اقامت 10 شب در مشهد
کد خبر: 4204677
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

تخفیف 30درصدی برای اقامت 10 شب در مشهد

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از تخفیف 30 درصدی برای افرادی که 10 شب در هتل‌های مشهد اقامت دارند، خبر داد.

هتلبه گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی، در جلسه کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اعلام این خبر، اظهار کرد: براساس توافق صورت گرفته با هتلداران مشهد در راستای تکریم و کمک به زائران بارگاه منور رضوی در ایام ماه مبارک رمضان افرادی که 10 روز در هتل‌های مشهد اقامت کنند، از تخفیف 30درصدی برخوردار خواهند شد و از 10 شب اقامت در هتل‌های مشهد سه شب رایگان خواهد بود.

وی ادامه داد: این همکاری هتلداران علاوه بر افزایش ماندگاری زائران، موجب افزایش رضایت‌مندی زائران مشهد الرضا(ع) می‌شود.

همچنین سیدمحمود مادرشاهیان رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی تصریح کرد: مشهد با بیش از 262 هتل فعال  به زائران و مسافران در نوروز 1403 و ماه مبارک رمضان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان این که نرخ‌نامه هتل‌ها در پذیرش در معرض دید مسافران قرار دارد، افزود: افرادی که از خدمات هتل‌های مشهد شکایت، انتقاد یا پیشنهادی دارند می‌توانند از طریق سایت جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی اعلام کنند یا با شماره تلفن  05132213334 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha