برگزاری جشنواره قرآنی «بهار در بهار» ویژه‌ دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد
کد خبر: 4205753
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
با محوریت مسطورا؛

برگزاری جشنواره قرآنی «بهار در بهار» ویژه‌ دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به‌مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز جشنواره قرآنی «بهار در بهار» را با محوریت آیات منتخب طرح ملی «مسطورا» برگزار می‌کند.

ماه رمضان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه به‌مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز جشنواره قرآنی «بهار در بهار» را با محوریت آیات منتخب طرح ملی «مسطورا» برگزار می‌کند.

بر این اساس، اساتید، دانشجویان مجرد و متأهل، کارمندان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری و خانواده‌های آنان می‌توانند در بخش‌های مختلف جشنواره بهار در بهار شرکت و از جوایز نقدی و غیرنقدی این جشنواره قرآنی بهره‌مند شوند. 

بخش مجازی با عنوان مهرواره عروج ثانیه‌ها، مسطورا یا زندگی با آیه‌ها، بخش صوتی نکته‌های ناب، کتاب صوتی، تفسیر برخط، نقاشی، کلیپ، عکس و قصه‌های قرآنی از بخش‌های جشنواره بهار در بهار اعلام شده است.

معرفی و اعطای جایزه جشنواره به خانواده برتر دانشگاه، همچنین معرفی و تجلیل از خانواده برتر در هر سطح، اعلام و تحلیل برگزیدگان بخش انفرادی و اعلام برگزیدگان در بخش همسران و فرزندان دانشگاهیان علوم پزشکی در این جشنواره پیش‌بینی شده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به نشانی skums.nahad.ir مراجعه کنند.

برای ثبت‌نام کلیک کنید.

پوستر

انتهای پیام
captcha