۹۸۰ کودک سمنانی چشم‌انتظار حامی هستند
کد خبر: 4207198
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸

۹۸۰ کودک سمنانی چشم‌انتظار حامی هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه هفته اکرام ایتام از پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شده است، گفت: حمایت از ایتام و کودکان بدسرپرست می‌تواند آینده بهتری را برای آنها بسازد و در این راستا ۹۸۰ کودک فاقد حامی در استان سمنان هستند

محمد حسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، محمد حسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان امروز، 7 فروردین با بیان اینکه هفته اکرام ایتام از پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز و تا شهادت حضرت علی (ع) ادامه دارد، گفت: این بازه فرصت خوبی است تا فرزندان معنوی تحت پوشش کمیته امداد مورد حمایت مالی و معنوی قرار گیرند.

وی ادامه داد: حمایت از ایتام و کودکان بدسرپرست می‌تواند آینده بهتری را برای آنها بسازد و در این راستا ۹۸۰ کودک فاقد حامی در استان سمنان هستند که حمایت از آنها بهترین فرصت برای نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه پنج هزار کودک نیازمند در طرح ایتام و محسنین تحت حمایت هستند، اظهار کرد: در واقع هدف اصلی این طرح‌ها تأمین معیشت، کمک تحصیل و درمان این کودکان است.

ذوالفقاری ادامه داد: خانواده این فرزندان معنوی به دلیل از کار افتادگی، زندان و غیره توان اداره فرزند خود را ندارند لذا حمایت نیکوکاران در طرح محسنین می‌توانند فرصت زیست بهتری را به آنها دهند.

وی با بیان اینکه دفاتر ۱۱ گانه کمیته امداد استان سمنان آماده حضور نیکوکاران است، متذکر شد: طرح اکرام کودکانی که سرپرست خود را از دست دادند را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام
captcha