استقبال بیش از ۱۲۰ هزار زائر از غرفه‌های «مهرانه» حریم رضوی در مشهد
کد خبر: 4207523
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳

استقبال بیش از ۱۲۰ هزار زائر از غرفه‌های «مهرانه» حریم رضوی در مشهد

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی و جانشین قرارگاه طلایه‌داران ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح مهربانی حرم رضوی غرفه‌های مهرانه در اطراف حرم میزبان ۱۲۰ هزار زائران در ایام نوروز بودند.

استقبال بیش از ۱۲۰ هزار زائر از غرفه‌های «مهرانه» حریم رضوی در مشهدمحسن ملی، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی و جانشین قرارگاه طلایه‌داران ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا خراسان رضوی، اظهار کرد: باتوجه‌به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن در ابتکاری خلاقانه برای استقبال از زائران نوروزی که مشهدالرضا و زیارت حرم رضوی را در برنامه سفر خود گنجانده بودند، غرفه‌های مهرانه و طرح مهربانی باهدف تکریم زائران در اطراف حرم اجرا شد.

وی با اشاره به فعالیت غرفه‌های مهرانه در اطراف حرم رضوی، افزود: ۸ غرفه مهرانه در ۸ نقطه اطراف حرم رضوی شامل چهار ورودی اصلی با موضوعات مشاوره خانواده و ازدواج، کودک و نوجوان، پاسخ به شبهات، انس با قرآن، روایتگری و کتاب‌خوانی، اجرای سرود زنده باهدف استقبال و تکریم زائران امام رضا(ع) با حضور ۴۰۰ طلایه‌دار معروف به‌صورت روزانه از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۰ فروردین‌ماه امسال فعالیت داشتند.

ملی بیان کرد: همچنین در اجرای طرح مهربانی اطراف حرم رضوی ۱۵۰۰ نفر به‌صورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۲۰ فروردین‌ماه امسال فعالیت دارند و به زائران حرم رضوی خدمات ارائه می‌کنند.

طرح مهربانی و غرفه‌های مهرانه امسال برای اولین‌بار باهمت ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی و مشارکت آستان قدس رضوی، خیران و نیروهای مردمی باهدف تکریم زائران علی بن موسی‌الرضا(ع) در اطراف حرم رضوی با استقبال پرشور زائران اجرا شد.

انتهای پیام
captcha