سه شهید گمنام میهمان لیالی قدر البرز
کد خبر: 4207779
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

سه شهید گمنام میهمان لیالی قدر البرز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز از میزبانی پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس همزمان شب‌های قدر در این استان خبر داد.

شهید گمنام

به گزارش ایکنا از البرز، ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز روز شنبه، 11 فروردین در جمع خبرنگاران از میزبانی پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس همزمان شب‌های قدر در این استان خبر داد و گفت: پیکرهای مطهر این شهدا تا پایان شب‌های قدر در آیین‌های ویژه میعادگاه مردم شهید پرور استان البرز خواهند بود.

وی افزود: مراسم تشییع این شهدای والامقام ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه برگزار می‌شود؛ سپس پیکر مطهر یکی از این شهدا پس از تشییع در مرکز کشاورزی هسته‌‌ای حسن آباد کرج، یکی دیگر در محدوده مسکن مهر شهرستان نظرآباد و شهید سوم در موزه شهدای شهرستان ساوجبلاغ خاکسپاری خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با دعوت از مردم شهیدپرور استان البرز برای حضور در این مراسم معنوی، گفت: حضور پرشور مردم در این مراسم، تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که با عطر شهادت و حضور مردم شهیدپرور، بار دیگر شاهد تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی باشیم.

 

انتهای پیام
captcha