نشست دهه کرامت مدیران فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد
کد خبر: 4208208
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

نشست دهه کرامت مدیران فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد

مدیران فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت در نشستی طرح و برنامه های خود را برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه کرامت ارائه کردند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری استان مقدس حضرت معصومه(س)، نشست دهه کرامت بخش‌های مختلف معاونت فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت به منظور بررسی و هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سطح آستان مقدس، استان قم، ملی و بین المللی روز گذشته 13 فروردین‌ماه در سالن جلسات ساختمان کریمه برگزار شد.
 
در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد مشرف، معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر و ادارات زیر مجموعه، مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم مطهر و ادارات زیر مجموعه، مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری حرم مطهر، مسئول امور فرهنگی بانوان و مسئول مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) طرح و برنامه‌های خود برای اجرا در دهه کرامت را ارائه کردند.
 
یادآور می‌شود، جشن‌های دهه کرامت از شب ۲۱ اردیبهشت ماه همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر آغاز خواهد شد و تا ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام
captcha