رژیم صهیونیستی در نقطه فروپاشی است
کد خبر: 4208637
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۹
عضو مجلس خبرگان رهبری:

رژیم صهیونیستی در نقطه فروپاشی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدامات جنایتکارانه، وحشیانه و ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در کنار آخرین جنایت‌شان یعنی حمله موشکی به ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه، نشان از انزوا، انحطاط و شکست واقعی این رژیم دارد.

محسن حیدری آل‌کثیر، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه پنجشنبه شانزدهم فروردین در همایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» که در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: پس از ماه‌ها کشتار و جنایات یکطرفه رژیم صهیونیستی امروز مردم غزه شجاع‌تر، قوی‌تر و مسلح‌تر شده‌اند.

نویسنده کتاب «التکفیر والغلو و جهان لعملة واحده و هی التطرف» افزود: حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه جای تعجب ندارد، ولی سکوت کشور‌های عربی واسلامی در مقابل کشتار وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب جای تعجب دارد.

آیت‌الله حیدری ادامه داد: حملات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی دفاع غزه ناشی از طبیعت ظالمانه و اشغالگرانه این رژیم جعلی است و این مایه تعجب نیست که رژیمی سفاک همچون اسرائیل غاصب حمله می‌کند و مردم اعم از زنان، دختران، پیران و کودکان را می‌کشد.

وی تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرمود، اگر مردم مسلمان هر کدام سطل آبی بریزند، دریایی درست می‌شود که می‌توان رژیم اسرائیل را در آن غرق کرد. اما همه تعجب و شگفتی ما از سکوت مسلمانان است؛ لذا امید است با این بیداری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی که نه تنها در جهان اسلام بلکه در اقصی نقاط دنیا ایجاد شده، صفوف مسلمانان و تمام آزادیخواهان جهان هر چه محکم‌تر صورت بگیرد و ان‌شاالله آخرین ضربه را به رژیم اشتغالگر وارد کنند؛ هیچ چاره‌ای نیست جز اینکه این غده سرطانی از عالم وجود محو شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: طبیعت اشغالگرانه و ظالمانه این رژیم است که می‌گوید «من حمله می‌کنم و کسی هم نباید جواب بدهد.»، در مقابل این یاوه‌گویی‌های صهیونیست، رهبران فلسطینی باید مانند سربازان و جوانان بسیجی و مسلح فلسطین، مقابل هر گونه ظلم و ستمی که از سوی رژیم اسراییل به آن‌ها وارد می‌شود ایستادگی کنند. روحیه شهادت‌طلبی روحیه‌ای بسیار خوب و مبارک است که رهبران فلسطینی می‌توانند داشته باشند.

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: رژیم صهیونیستی در واقع برای فرار رو به جلو دست به چنین اقدامی زد و به نوعی می‌خواست عجز و ناتوانی خود را پوشش دهد. حادثه‌ای که در روز شهادت مولای متقیان در سوریه اتفاق افتاد یک حادثه بسیار دلخراش و ناراحت کننده برای مردم ایران و تمام انسان‌های باوجدان دنیا به ویژه محور مقاومت بود، زیرا انسان‌های شریف، مقاوم و جوانمردی که برای کمک به انسان‌های مظلوم به آن دیار رفته بودند به شهادت رسیدند. البته شهادت آرزوی دیرینه آن‌ها بود که در سالروز شهادت امیرالمؤمنین به این آرزو رسیدند. 

آیت‌الله حیدری افزود: کاری که صهیونیست‌ها انجام دادند یک کار وحشیانه، ددمنشانه و گرگ‌صفتانه بود و با تمام قوانین بین‌المللی متضاد بود، زیرا طبق قوانین محیط‌های دیپلماسی، سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها مصونیت دارند و هیچ کس حق تعرض به آن‌ها را ندارد، ولی اسرائیل در روز روشن این تعارض را انجام داد؛ بنابراین از سوی تمام صاحبان وجدان‌های بیدار یک امر محکوم و ضداخلاقی و ضد قانون بین‌الملل است. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به انگیزه اسرائیل از انجام این اقدام ددمنشانه، گفت: رژیم صهیونیستی در باتلاق وحشتناک فرو افتاده و آن هم روبه‌رو شدن با مقاومت جانانه مردم غزه است و، چون نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند، بنابراین بر اثر همین ورشکستگی دچار نوعی جنون شده‌اند و برای برون‌رفت از منجلابی که گرفتار آن شده‌اند تنها راه را این موضوع دیدند که ضمن انتقام گرفتن از پشتیبانان جدی غزه یعنی ایران اسلامی و کشور سوریه، جنگ را به خارج از سرزمین‌های اشغالی بکشاند تا از نظر خود بتواند راه‌حل و راه فراری پیدا کند، اما کور خوانده‌اند و با این کار مرگ حتمی خودشان را به جلو انداختند و قطعاً پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جوانمردان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهند دید. ضمن اینکه نیرو‌های مقاومت نیز آماده کار هستند تا ضربات سختی بر پیکر نحیف اسرائیل بزنند.

وی ادامه داد: این اقدام رژیم صهیونیستی در آستانه روز قدس رقم خورد تا سند بسیار زنده‌ دیگری بر ددمنشی‌های صهیونیست‌ها باشد تا بر همین اساس تمام امت‌های اسلامی برپا خیزند. علت اینکه اسرائیل همچنان زنده است به این خاطر است که هنوز همه ملت‌ها پای صحنه نیامدند و دولت‌های اسلامی در کنار ملت فلسطین و قدس قرار نگرفته‌اند. امیدوارم این وحشی‌گری‌ها باعث شده باشد تا وجدان‌های مسلمانان هر چه بیشتر بیدار شود و در راهپیمایی روز قدس امسال بتوانند کاری کارستان انجام دهند.

آیت‌الله حیدری تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در نقطه فروپاشی است و در واقع برای بقا هر خباثت و جنایتی را انجام می‌دهد و اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق نمونه بارز این موضوع است. رژیم صهیونیستی در واقع برای فرار رو به جلو دست به چنین اقدامی زد و به نوعی می‌خواست عجز و ناتوانی خود را پوشش دهد و جنگ را به خارج از اسرائیل و فلسطین بکشاند تا به نظر خودشان با ورود ایران و آمریکا به صحنه بتوانند نفس راحتی بکشند و درگیری از رژیم صهیونیستی خارج شود، اما کور خوانده‌اند و میدان نبرد همان غزه و فلسطین است و ان‌شاءالله مقاومت فلسطین با پشتیبانی مسلمانان جهان همچنان قوی‌تر شده و طومار صهیونیست‌ها به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha